Blog

Google Analytics a functions.php fájlba

Egy másik bosszantó feladat, amelyet az összes általam létrehozott webhelynél el kell végezni, a Google Analytics kód hozzáadása a footer.php fájlhoz. Nemrég eszembe jutott, hogy csak hozzáadom a kódot a functions.php fájlhoz és nem kell vele többet foglalkozni.
Ezzel ismét elkerültünk egy felesleges bővítmény telepítését.

A kód:

[// Google analytics kód beillesztés
function add_google_analytics() {
echo '<script src="http://www.google-analytics.com/ga.js" type="text/javascript"></script>';
echo '<script type="text/javascript">';
echo 'var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXX-X");';
echo 'pageTracker._trackPageview();';
echo '</script>';
}
add_action('wp_footer', 'add_google_analytics');]
// Google analytics kód beillesztés
function add_google_analytics() {
echo '<script src="http://www.google-analytics.com/ga.js" type="text/javascript"></script>';
echo '<script type="text/javascript">';
echo 'var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXX-X");';
echo 'pageTracker._trackPageview();';
echo '</script>';
}
add_action('wp_footer', 'add_google_analytics');

Néhány megjegyzés itt: először nyilvánvalóan a „ UA-123456-1” jelet akarja cserélni a tényleges GA kóddal. Másodszor, érdemes megnéznie a jelenleg rendelkezésre álló három Analytics-lehetőséget, és ennek megfelelően módosítani a kódot. Jelenleg ez a funkció az újabb ga.jskövetőkódot használja, de ez könnyen megváltoztatható bármelyik másik módszerre.

WordPress , Wordpress functions.php
Google Analytics a functions.php fájlba

Egy másik bosszantó feladat, amelyet az összes általam létrehozott webhelynél el kell végezni, a Google Analytics kód hozzáadása a footer.php fájlhoz. Nemrég eszembe jutott, hogy csak hozzáadom a kódot a functions.php fájlhoz és nem kell vele többet foglalkozni.
Ezzel ismét elkerültünk egy felesleges bővítmény telepítését.

A kód:

[// Google analytics kód beillesztés
function add_google_analytics() {
echo '<script src="http://www.google-analytics.com/ga.js" type="text/javascript"></script>';
echo '<script type="text/javascript">';
echo 'var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXX-X");';
echo 'pageTracker._trackPageview();';
echo '</script>';
}
add_action('wp_footer', 'add_google_analytics');]
// Google analytics kód beillesztés
function add_google_analytics() {
echo '<script src="http://www.google-analytics.com/ga.js" type="text/javascript"></script>';
echo '<script type="text/javascript">';
echo 'var pageTracker = _gat._getTracker("UA-XXXXX-X");';
echo 'pageTracker._trackPageview();';
echo '</script>';
}
add_action('wp_footer', 'add_google_analytics');

Néhány megjegyzés itt: először nyilvánvalóan a „ UA-123456-1” jelet akarja cserélni a tényleges GA kóddal. Másodszor, érdemes megnéznie a jelenleg rendelkezésre álló három Analytics-lehetőséget, és ennek megfelelően módosítani a kódot. Jelenleg ez a funkció az újabb ga.jskövetőkódot használja, de ez könnyen megváltoztatható bármelyik másik módszerre.

Hogyan adjunk egyedi mezőket a pénztár oldalhoz? Woocommerce

 

Több egyéni mező hozzáadása a számlázási területhez. Ez a kód megjeleníti az egyéni mezőket az admin Megrendelés részletei képernyőn, valamint a rendszergazdának és az ügyfélnek küldött e-mailekben. A jelölőnégyzet mezőt úgy is beállítottam, hogy szöveges eredményt kapjon 1 érték helyett. A jelölőnégyzet szintén előre be van jelölve.

Több egyéni mező hozzáadása a számlázási területhez.

/ * --------- Egyéni mezőket ad hozzá szűrőkkel. ------
Az alábbi egyéni mezők különféle felhasználható típusokat mutatnak be.
Ezután megjelenik az admin Megrendelés részletei oldalon, valamint az admin és az ügyfél e-mailjeiben.
A négyzetek alapértelmezés szerint csak az 1-es számot mutatják, ha rákattintanak. Kódot adtam hozzá, hogy amikor egy jelölőnégyzetre kattint, akkor az megtörténik mutasson szöveget, például Be és Igen. A jelölőnégyzet szintén előre be van jelölve.
* /

// Saját mezők 
// Hozzáadható a számlázási, szállítási vagy rendelési területhez. A fiók oldalhoz használja az account szót.
add_filter( 'woocommerce_checkout_fields', 'custom_fields_checkout' );
function custom_fields_checkout( $fields ) {
	
   $fields['billing']['billing_checkbox'] = array(
      'label' => 'Jelölő négyzet',
      'type'  => 'checkbox',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 26,
   );
	
    $fields['billing']['billing_text'] = array(
      'label' => 'Egysoros szöveg',
      'type'  => 'text',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 27,
   );
	
   $fields['billing']['billing_textarea'] = array(
      'label' => 'Szöveg mező',
      'type'  => 'textarea',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,
   );

	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
   $fields['order']['billing_date'] = array(
      'label' => 'Dátum',
      'type'  => 'date',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 29,
   );
  
	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
    $fields['order']['billing_checkbox2'] = array(
      'label' => 'Jelölő négyzet 2',
      'type'  => 'checkbox',
      'default' => 1, //Ez előre bejelöli a jelölőnégyzetet
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,     
   );

	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
    $fields['order']['billing_dropdown'] = array(
      'label' => 'Drop Down',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,
      'type'  => 'select',
      'options'  	=> array( // a <select> vagy az <input type="radio" />
	      ''    		=> 'Válasszon', // üres érték azt jelenti, hogy a mező nincs kiválasztva
                      // 'value'=>'Név'
		            	'Option 1'	=> 'Opció 1', 
			            'Option 2'	=> 'Opció 2',
			            'OPtion 3'	=> 'Opció 3'
		)
      
   );
   return $fields;	
	
}


// A Megrendelés területhez hozzáadott egyéni mezők itt jelennek meg a Számlázás területen a WP háttér WooCommerce - > Megrendelés és "Megrendelés részletei" oldalon.

add_action('woocommerce_checkout_update_order_meta','my_custom_checkout_field_update_order_meta');
function my_custom_checkout_field_update_order_meta($order_id) {
  	if ( ! empty( $_POST['billing_checkbox'] ) )
        update_post_meta( $order_id, 'billing_checkbox', $_POST['billing_checkbox'] );
	
	if ( ! empty( $_POST['billing_checkbox2'] ) )
        update_post_meta( $order_id, 'billing_checkbox2', $_POST['billing_checkbox2'] );
	
 }

	      
// Az egyéni mező eredményének megjelenítése a rendelésszerkesztő oldalon (háttérkép), amikor a jelölőnégyzet be van jelölve

add_action( 'woocommerce_admin_order_data_after_billing_address', 'display_custom_field_on_order_edit_pages', 10, 1 );
function display_custom_field_on_order_edit_pages( $order ){
    $billing_checkbox = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox', true );
    if( $billing_checkbox == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox: </strong> <span style="color:red;">On</span></p>';
	
	$billing_checkbox2 = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox2', true );
    if( $billing_checkbox2 == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox 2: </strong> <span style="color:red;">Yes</span></p>';
}	      

 
// Mezők megjelenítése a háttérrendelés részletek képernyőn.     
add_action( 'woocommerce_admin_order_data_after_billing_address', 'customfields_billing_checkbox_checkout_display' );
function customfields_billing_checkbox_checkout_display( $order ){
	echo '<p><b>Text:</b> '      . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_text', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Text Area:</b> '  . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_textarea', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Date:</b> '      . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_date', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Drop Down:</b> ' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_dropdown', true ) . '</p>';
}
	      
// Mezők megjelenítése az adminisztrátor és az ügyfél e-mailjeiben.     	      
add_action( 'woocommerce_email_after_order_table', 'ts_email_after_order_table', 10, 4 );
function ts_email_after_order_table( $order, $sent_to_admin, $plain_text, $email ) {
        echo '<h2>Additional information</h2>';
        echo '<p><strong>'.__('Text').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_text', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Text Area').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_textarea', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Date').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_date', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Drop Down').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_dropdown', true ) . '</p>';
	
	$billing_checkbox = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox', true );
    if( $billing_checkbox == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox: </strong> <span style="color:red;">On</span></p>';
	
	$billing_checkbox2 = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox2', true );
    if( $billing_checkbox2 == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox 2: </strong> <span style="color:red;">Yes</span></p>';      
}

Természetesen a mezők elhelyezése változtatható a megfelelő függvényeivel. Pl „order” a rendelész megjegyzéseinél lesz látható a „billing” a számlázási adatoknál stb…

 

Egyedi mező bővítmény

 

Woocommerce functions.php
Hogyan adjunk egyedi mezőket a pénztár oldalhoz? Woocommerce

 

Több egyéni mező hozzáadása a számlázási területhez. Ez a kód megjeleníti az egyéni mezőket az admin Megrendelés részletei képernyőn, valamint a rendszergazdának és az ügyfélnek küldött e-mailekben. A jelölőnégyzet mezőt úgy is beállítottam, hogy szöveges eredményt kapjon 1 érték helyett. A jelölőnégyzet szintén előre be van jelölve.

Több egyéni mező hozzáadása a számlázási területhez.

/ * --------- Egyéni mezőket ad hozzá szűrőkkel. ------
Az alábbi egyéni mezők különféle felhasználható típusokat mutatnak be.
Ezután megjelenik az admin Megrendelés részletei oldalon, valamint az admin és az ügyfél e-mailjeiben.
A négyzetek alapértelmezés szerint csak az 1-es számot mutatják, ha rákattintanak. Kódot adtam hozzá, hogy amikor egy jelölőnégyzetre kattint, akkor az megtörténik mutasson szöveget, például Be és Igen. A jelölőnégyzet szintén előre be van jelölve.
* /

// Saját mezők 
// Hozzáadható a számlázási, szállítási vagy rendelési területhez. A fiók oldalhoz használja az account szót.
add_filter( 'woocommerce_checkout_fields', 'custom_fields_checkout' );
function custom_fields_checkout( $fields ) {
	
   $fields['billing']['billing_checkbox'] = array(
      'label' => 'Jelölő négyzet',
      'type'  => 'checkbox',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 26,
   );
	
    $fields['billing']['billing_text'] = array(
      'label' => 'Egysoros szöveg',
      'type'  => 'text',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 27,
   );
	
   $fields['billing']['billing_textarea'] = array(
      'label' => 'Szöveg mező',
      'type'  => 'textarea',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,
   );

	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
   $fields['order']['billing_date'] = array(
      'label' => 'Dátum',
      'type'  => 'date',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 29,
   );
  
	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
    $fields['order']['billing_checkbox2'] = array(
      'label' => 'Jelölő négyzet 2',
      'type'  => 'checkbox',
      'default' => 1, //Ez előre bejelöli a jelölőnégyzetet
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,     
   );

	// Hozzáadva a megrendelési jegyzetek területéhez.
    $fields['order']['billing_dropdown'] = array(
      'label' => 'Drop Down',
      'required' => true,
      'class' => array( 'form-row-wide' ),
      'priority' => 28,
      'type'  => 'select',
      'options'  	=> array( // a <select> vagy az <input type="radio" />
	      ''    		=> 'Válasszon', // üres érték azt jelenti, hogy a mező nincs kiválasztva
                      // 'value'=>'Név'
		            	'Option 1'	=> 'Opció 1', 
			            'Option 2'	=> 'Opció 2',
			            'OPtion 3'	=> 'Opció 3'
		)
      
   );
   return $fields;	
	
}


// A Megrendelés területhez hozzáadott egyéni mezők itt jelennek meg a Számlázás területen a WP háttér WooCommerce - > Megrendelés és "Megrendelés részletei" oldalon.

add_action('woocommerce_checkout_update_order_meta','my_custom_checkout_field_update_order_meta');
function my_custom_checkout_field_update_order_meta($order_id) {
  	if ( ! empty( $_POST['billing_checkbox'] ) )
        update_post_meta( $order_id, 'billing_checkbox', $_POST['billing_checkbox'] );
	
	if ( ! empty( $_POST['billing_checkbox2'] ) )
        update_post_meta( $order_id, 'billing_checkbox2', $_POST['billing_checkbox2'] );
	
 }

	      
// Az egyéni mező eredményének megjelenítése a rendelésszerkesztő oldalon (háttérkép), amikor a jelölőnégyzet be van jelölve

add_action( 'woocommerce_admin_order_data_after_billing_address', 'display_custom_field_on_order_edit_pages', 10, 1 );
function display_custom_field_on_order_edit_pages( $order ){
    $billing_checkbox = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox', true );
    if( $billing_checkbox == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox: </strong> <span style="color:red;">On</span></p>';
	
	$billing_checkbox2 = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox2', true );
    if( $billing_checkbox2 == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox 2: </strong> <span style="color:red;">Yes</span></p>';
}	      

 
// Mezők megjelenítése a háttérrendelés részletek képernyőn.     
add_action( 'woocommerce_admin_order_data_after_billing_address', 'customfields_billing_checkbox_checkout_display' );
function customfields_billing_checkbox_checkout_display( $order ){
	echo '<p><b>Text:</b> '      . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_text', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Text Area:</b> '  . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_textarea', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Date:</b> '      . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_date', true ) . '</p>';
	echo '<p><b>Drop Down:</b> ' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_dropdown', true ) . '</p>';
}
	      
// Mezők megjelenítése az adminisztrátor és az ügyfél e-mailjeiben.     	      
add_action( 'woocommerce_email_after_order_table', 'ts_email_after_order_table', 10, 4 );
function ts_email_after_order_table( $order, $sent_to_admin, $plain_text, $email ) {
        echo '<h2>Additional information</h2>';
        echo '<p><strong>'.__('Text').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_text', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Text Area').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_textarea', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Date').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_date', true ) . '</p>';
	echo '<p><strong>'.__('Drop Down').':</strong> <br/>' . get_post_meta( $order->get_id(), '_billing_dropdown', true ) . '</p>';
	
	$billing_checkbox = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox', true );
    if( $billing_checkbox == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox: </strong> <span style="color:red;">On</span></p>';
	
	$billing_checkbox2 = get_post_meta( $order->get_id(), 'billing_checkbox2', true );
    if( $billing_checkbox2 == 1 )
        echo '<p><strong>Checkbox 2: </strong> <span style="color:red;">Yes</span></p>';      
}

Természetesen a mezők elhelyezése változtatható a megfelelő függvényeivel. Pl „order” a rendelész megjegyzéseinél lesz látható a „billing” a számlázási adatoknál stb…

 

Egyedi mező bővítmény

 

Hogyan állítsunk be privát oldalakat és bejegyzéseket a WordPress-ben
Melyek azok az esetek, amikor privát oldalt használhat?

Két privát lehetőséget kell figyelembe venni, a bejegyzéseket és az oldalakat. Lehetséges adatvédelmi funkciók más bejegyzések és oldalak esetében is, például amikor a WooCommerce szolgáltatással aktivált termékeket használ 

Mikor használna egy WordPress privát bejegyzést?

Privát blog vagy online folyóirat számára, amelyet meg szeretne tartani magának.

Hogyan hozzunk létre privát bejegyzéseket a WordPress-ben

Ahelyett, hogy a WordPress irányítópultjának Oldalak moduljához lépne , válassza a Bejegyzések> Új hozzáadása vagy Hozzászólások> Minden üzenet lehetőséget, attól függően, hogy új vagy régi bejegyzéssel kezd-e.

Nézzük részletesen:

A WordPress privát oldal ugyanúgy működik, mint ahogy neve sugallja, mivel az oldal el van rejtve a nyilvánosság elől. De melyek azok a funkciók, amelyek egy WordPress privát oldalhoz tartoznak? És milyen esetekben veheti fontolóra ennek a funkciónak a használatát?

Két privát lehetőséget kell figyelembe venni, a bejegyzéseket és az oldalakat. Lehetséges adatvédelmi funkciók más bejegyzések és oldalak esetében is, például amikor a WooCommerce szolgáltatással aktivált termékeket használ .

Melyek azok az esetek, amikor privát oldalt használhat?

  • A tagok hozzáférhetnek privát tartalomhoz egy fórumon , közösségi hálózaton vagy bármely más online közösségen / tagságon .
  • A magazinok és blogok blokkolhatják webhelyének bizonyos területeit, és csak a szerkesztők és írók számára teszik elérhetővé őket .
  • Az alkalmazottak hozzáférhetnek az Ön webhelyeinek egy privát területéhez , például egy adatbázishoz vagy CRM-hez .
  • A feleslegesen szükséges oktatási videók elrejtése a nyilvánosság elől.
  • A weboldal egy adott részének fejlesztésekor , vagy az adott webhely egyik területének rendszeres fejlesztés céljából történő felhasználására.
  • A WordPress funkcionalitásának kipróbálására, függetlenül attól, hogy a teszt áttekintés írására vagy a tervezési jellemzőinek megértésére irányul-e. A fejlesztők és az írók gyakran tesznek privát oldalakat élő webhelyeken bizonyos funkciók kipróbálására.
  • Amikor új terméket vagy szolgáltatást szeretne piacra dobni. Ez hasonlóan működik, mint egy hamarosan megjelenő oldal , de az ötlet az, hogy csak a webhely egy oldalát blokkolja, amíg a termék piacra kerül.

Mikor használna egy WordPress privát bejegyzést?

  • Privát blog vagy online folyóirat számára, amelyet meg szeretne tartani magának.
  • Csak a szerkesztőknek és az íróknak adunk hozzáférést a bloghoz.
  • Ha különböző blogolási formátumokat tesztel. Ez jól jön azoknak a bloggereknek vagy tervezőknek, akik a blog vizuális aspektusainak fejlesztésén dolgoznak .
  • Előzetes közzétételi szakaszként, ahol a szerkesztő minden bejegyzést priváttá tesz áttekintésre.
  • A tudásbázis vagy oktatóblog bejegyzések egy meghatározott területének megszervezése , amelyek csak egyes felhasználók, például fizető ügyfelek vagy belső alkalmazottak számára szólnak.

Privát oldal vagy hozzászólás készítéséhez a WordPress alkalmazásban először jelentkezzen be a WordPress irányítópultjára .

Lépjen az Oldalak> Minden oldal lehetőségre, ha aktuális oldalt szeretne priváttá tenni.

Válassza az Oldalak> Új hozzáadása lehetőséget, ha a semmiből kell létrehoznia egy oldalt.

A Dokumentum lapon keresse meg a Láthatóság opciót.

Alapértelmezés szerint a Nyilvános feliratot kell tartalmaznia. Kattintson arra a Nyilvános linkre.

Megjelenik egy legördülő menü, amely számos lehetőséget tartalmaz.

Válassza a Magán lehetőséget , ha ezt az oldalt csak az adminisztrátor és a szerkesztő felhasználói típusai számára teszi elérhetővé.

Hogyan állítsunk be privát oldalakat és bejegyzéseket a WordPress-ben

Most, ha bejelentkezett rendszergazdaként vagy szerkesztőként navigál az adott weboldalra, maga az oldal tartalma továbbra is megjelenik. Ennek oka a felhasználói hozzáférési szint.

Az oldal címe előtt azonban megjelenik egy „Privát” címke

Ha kijelentkezik az adminisztrátor vagy a szerkesztő felhasználói fiókjából, ugyanaz az oldal nem jelenik meg. Ez szimulálja, hogy mit lát egy személy, ha nincs rendszergazdai vagy szerkesztő felhasználói fiókja a webhelyén.

Az „Oldal nem található” üzenet azt jelzi, hogy a privát oldal működik.


Egy másik WordPress privát oldal opció magában foglalja a jelszó beállítását az oldal eléréséhez .

Így más felhasználói típusok (nem csak rendszergazdák és szerkesztők) férhetnek hozzá az oldalhoz. Ez különösen hasznos tagsági terület vagy csak regisztrált részleg esetén .

Privát, jelszóval védett oldal aktiválásához lépjen a Láthatóság legördülő menübe, és válassza a Jelszóvédelem lehetőséget.

Írjon be egy jelszót, amelyet a felhasználók az oldal feloldásához használhatnak.

A jelszóval védett oldal teszteléséhez látogasson el az oldal URL-jére. Látnia kell, hogy az oldal „Védett” kategóriába tartozik, és jelszómező szükséges.

Egyszerűen írja be vagy illessze be a korábban generált jelszót, hogy bejelentkezhessen rendes felhasználóként.

 

Hogyan hozzunk létre privát bejegyzéseket a WordPress-ben

A szokásos WordPress-bejegyzés privátsá alakítása szinte ugyanaz, mint egy oldal esetén.

Az egyetlen különbség az, hogy hogyan kezded.

Ahelyett, hogy a WordPress irányítópultjának Oldalak moduljához lépne , válassza a Bejegyzések> Új hozzáadása vagy Hozzászólások> Minden üzenet lehetőséget, attól függően, hogy új vagy régi bejegyzéssel kezd-e.

Ezt követően kövesse ugyanazokat a lépéseket, mint a privát oldalak esetében.

Kattintson a Láthatóság legördülő linkre, és válasszon privát vagy jelszóval védett bejegyzést.

Kipróbálhatja, hogy működött-e, a privát oldal oktatóanyagának ugyanazon lépéseinek végrehajtásával.

 

 

 

Ingyenes beépülő modulok privát oldalak és bejegyzések létrehozásához a WordPress szolgáltatásban

Az alábbi lista hasznos ingyenes beépülő modulokat tartalmaz a WordPress privát oldalelemek előállításához.

  • WP Private Content Plus – Korlátozza az Ön által választott tartalmat, az oldalaktól a bejegyzésekig és az egyedi bejegyzéstípusokig. Válassza ki a saját felhasználói csoportjait, ha speciális eszközöket engedélyez és hozzáad a tartalom meta kulcsokkal, csoportokkal és egyebekkel történő blokkolásához. A plugin kiterjesztéseket kínál a linkkorlátozásokhoz és a frontend bejelentkezési módosításaihoz.
  • Ultimate Member  – Teljes értékű tagsági rendszert hoz létre a webhelyén, amely tele van felhasználói regisztrációk és privát oldalak szolgáltatásaival. Hozzon létre egyéni felhasználói szerepeket, és korlátozza a tartalmat a feltételes értékek alapján. A felhasználóknak lehetőségük van saját privát profiljuk felhasználására is.
  • Coming Soon and Maintenance Mode by SeedProd – Bár ez nem egy hagyományos oldal plugin, de ez a megoldás hasonló feladatot hajt végre azáltal, hogy privát munkakörnyezetet mutat be, amikor webhelye egyes részeit fejleszti. A látogatók egy hamarosan megjelenő oldalt látnak az Ön webhelye helyett.
  • Profile Builder  – A felhasználói profilok felajánlásának egyedülálló eszközeivel együtt ez a beépülő modul lehetőséget kínál a webhely minden tartalmának korlátozására. Letilthatja a teljes webhelyet, és létrehozhat egy privát kliens portált, ahol csak az adminisztrátor rendelkezik szerkesztési vezérléssel.
  • Private Content– blokkolja a WordPress-bejegyzések bizonyos területeit anélkül, hogy a teljes bejegyzést priváttá tenné. Például kiválaszthatja, hogy a szokásos blogbejegyzés végén legyen-e kizárólagos üzenet vagy rész a tagok vagy az admin felhasználók számára.
Tippek , WordPress
Hogyan állítsunk be privát oldalakat és bejegyzéseket a WordPress-ben
Melyek azok az esetek, amikor privát oldalt használhat?

Két privát lehetőséget kell figyelembe venni, a bejegyzéseket és az oldalakat. Lehetséges adatvédelmi funkciók más bejegyzések és oldalak esetében is, például amikor a WooCommerce szolgáltatással aktivált termékeket használ 

Mikor használna egy WordPress privát bejegyzést?

Privát blog vagy online folyóirat számára, amelyet meg szeretne tartani magának.

Hogyan hozzunk létre privát bejegyzéseket a WordPress-ben

Ahelyett, hogy a WordPress irányítópultjának Oldalak moduljához lépne , válassza a Bejegyzések> Új hozzáadása vagy Hozzászólások> Minden üzenet lehetőséget, attól függően, hogy új vagy régi bejegyzéssel kezd-e.

Nézzük részletesen:

A WordPress privát oldal ugyanúgy működik, mint ahogy neve sugallja, mivel az oldal el van rejtve a nyilvánosság elől. De melyek azok a funkciók, amelyek egy WordPress privát oldalhoz tartoznak? És milyen esetekben veheti fontolóra ennek a funkciónak a használatát?

Két privát lehetőséget kell figyelembe venni, a bejegyzéseket és az oldalakat. Lehetséges adatvédelmi funkciók más bejegyzések és oldalak esetében is, például amikor a WooCommerce szolgáltatással aktivált termékeket használ .

Melyek azok az esetek, amikor privát oldalt használhat?

  • A tagok hozzáférhetnek privát tartalomhoz egy fórumon , közösségi hálózaton vagy bármely más online közösségen / tagságon .
  • A magazinok és blogok blokkolhatják webhelyének bizonyos területeit, és csak a szerkesztők és írók számára teszik elérhetővé őket .
  • Az alkalmazottak hozzáférhetnek az Ön webhelyeinek egy privát területéhez , például egy adatbázishoz vagy CRM-hez .
  • A feleslegesen szükséges oktatási videók elrejtése a nyilvánosság elől.
  • A weboldal egy adott részének fejlesztésekor , vagy az adott webhely egyik területének rendszeres fejlesztés céljából történő felhasználására.
  • A WordPress funkcionalitásának kipróbálására, függetlenül attól, hogy a teszt áttekintés írására vagy a tervezési jellemzőinek megértésére irányul-e. A fejlesztők és az írók gyakran tesznek privát oldalakat élő webhelyeken bizonyos funkciók kipróbálására.
  • Amikor új terméket vagy szolgáltatást szeretne piacra dobni. Ez hasonlóan működik, mint egy hamarosan megjelenő oldal , de az ötlet az, hogy csak a webhely egy oldalát blokkolja, amíg a termék piacra kerül.

Mikor használna egy WordPress privát bejegyzést?

  • Privát blog vagy online folyóirat számára, amelyet meg szeretne tartani magának.
  • Csak a szerkesztőknek és az íróknak adunk hozzáférést a bloghoz.
  • Ha különböző blogolási formátumokat tesztel. Ez jól jön azoknak a bloggereknek vagy tervezőknek, akik a blog vizuális aspektusainak fejlesztésén dolgoznak .
  • Előzetes közzétételi szakaszként, ahol a szerkesztő minden bejegyzést priváttá tesz áttekintésre.
  • A tudásbázis vagy oktatóblog bejegyzések egy meghatározott területének megszervezése , amelyek csak egyes felhasználók, például fizető ügyfelek vagy belső alkalmazottak számára szólnak.

Privát oldal vagy hozzászólás készítéséhez a WordPress alkalmazásban először jelentkezzen be a WordPress irányítópultjára .

Lépjen az Oldalak> Minden oldal lehetőségre, ha aktuális oldalt szeretne priváttá tenni.

Válassza az Oldalak> Új hozzáadása lehetőséget, ha a semmiből kell létrehoznia egy oldalt.

A Dokumentum lapon keresse meg a Láthatóság opciót.

Alapértelmezés szerint a Nyilvános feliratot kell tartalmaznia. Kattintson arra a Nyilvános linkre.

Megjelenik egy legördülő menü, amely számos lehetőséget tartalmaz.

Válassza a Magán lehetőséget , ha ezt az oldalt csak az adminisztrátor és a szerkesztő felhasználói típusai számára teszi elérhetővé.

Hogyan állítsunk be privát oldalakat és bejegyzéseket a WordPress-ben

Most, ha bejelentkezett rendszergazdaként vagy szerkesztőként navigál az adott weboldalra, maga az oldal tartalma továbbra is megjelenik. Ennek oka a felhasználói hozzáférési szint.

Az oldal címe előtt azonban megjelenik egy „Privát” címke

Ha kijelentkezik az adminisztrátor vagy a szerkesztő felhasználói fiókjából, ugyanaz az oldal nem jelenik meg. Ez szimulálja, hogy mit lát egy személy, ha nincs rendszergazdai vagy szerkesztő felhasználói fiókja a webhelyén.

Az „Oldal nem található” üzenet azt jelzi, hogy a privát oldal működik.


Egy másik WordPress privát oldal opció magában foglalja a jelszó beállítását az oldal eléréséhez .

Így más felhasználói típusok (nem csak rendszergazdák és szerkesztők) férhetnek hozzá az oldalhoz. Ez különösen hasznos tagsági terület vagy csak regisztrált részleg esetén .

Privát, jelszóval védett oldal aktiválásához lépjen a Láthatóság legördülő menübe, és válassza a Jelszóvédelem lehetőséget.

Írjon be egy jelszót, amelyet a felhasználók az oldal feloldásához használhatnak.

A jelszóval védett oldal teszteléséhez látogasson el az oldal URL-jére. Látnia kell, hogy az oldal „Védett” kategóriába tartozik, és jelszómező szükséges.

Egyszerűen írja be vagy illessze be a korábban generált jelszót, hogy bejelentkezhessen rendes felhasználóként.

 

Hogyan hozzunk létre privát bejegyzéseket a WordPress-ben

A szokásos WordPress-bejegyzés privátsá alakítása szinte ugyanaz, mint egy oldal esetén.

Az egyetlen különbség az, hogy hogyan kezded.

Ahelyett, hogy a WordPress irányítópultjának Oldalak moduljához lépne , válassza a Bejegyzések> Új hozzáadása vagy Hozzászólások> Minden üzenet lehetőséget, attól függően, hogy új vagy régi bejegyzéssel kezd-e.

Ezt követően kövesse ugyanazokat a lépéseket, mint a privát oldalak esetében.

Kattintson a Láthatóság legördülő linkre, és válasszon privát vagy jelszóval védett bejegyzést.

Kipróbálhatja, hogy működött-e, a privát oldal oktatóanyagának ugyanazon lépéseinek végrehajtásával.

 

 

 

Ingyenes beépülő modulok privát oldalak és bejegyzések létrehozásához a WordPress szolgáltatásban

Az alábbi lista hasznos ingyenes beépülő modulokat tartalmaz a WordPress privát oldalelemek előállításához.

  • WP Private Content Plus – Korlátozza az Ön által választott tartalmat, az oldalaktól a bejegyzésekig és az egyedi bejegyzéstípusokig. Válassza ki a saját felhasználói csoportjait, ha speciális eszközöket engedélyez és hozzáad a tartalom meta kulcsokkal, csoportokkal és egyebekkel történő blokkolásához. A plugin kiterjesztéseket kínál a linkkorlátozásokhoz és a frontend bejelentkezési módosításaihoz.
  • Ultimate Member  – Teljes értékű tagsági rendszert hoz létre a webhelyén, amely tele van felhasználói regisztrációk és privát oldalak szolgáltatásaival. Hozzon létre egyéni felhasználói szerepeket, és korlátozza a tartalmat a feltételes értékek alapján. A felhasználóknak lehetőségük van saját privát profiljuk felhasználására is.
  • Coming Soon and Maintenance Mode by SeedProd – Bár ez nem egy hagyományos oldal plugin, de ez a megoldás hasonló feladatot hajt végre azáltal, hogy privát munkakörnyezetet mutat be, amikor webhelye egyes részeit fejleszti. A látogatók egy hamarosan megjelenő oldalt látnak az Ön webhelye helyett.
  • Profile Builder  – A felhasználói profilok felajánlásának egyedülálló eszközeivel együtt ez a beépülő modul lehetőséget kínál a webhely minden tartalmának korlátozására. Letilthatja a teljes webhelyet, és létrehozhat egy privát kliens portált, ahol csak az adminisztrátor rendelkezik szerkesztési vezérléssel.
  • Private Content– blokkolja a WordPress-bejegyzések bizonyos területeit anélkül, hogy a teljes bejegyzést priváttá tenné. Például kiválaszthatja, hogy a szokásos blogbejegyzés végén legyen-e kizárólagos üzenet vagy rész a tagok vagy az admin felhasználók számára.
Woocommerce Pénznem beállításai

Módosítsa a pénznem megjelenésének megjelenését a WooCommerce áruházban.

Valuta

Woocommerce Pénznem beállításai: A bolt pénznem beállításainak megváltoztatásához lépjen a következőre: WooCommerce> Beállítások> Általános> Pénznembeállítások  és válassza ki a kívánt pénznemet a Pénznem legördülő listából.

  • Pénznem – Válassza ki azt a pénznemet, amelyet a boltban meg fogunk adni.
  • Pénznem pozíció – Válassza ki, hogy a pénznemszimbólum az ár balra vagy jobbra kerül-e.
  • Ezres elválasztó – Válassza ki az ezer elválasztóhoz használni kívánt karaktert.
  • Tizedes elválasztó – Válassza ki a decimális elválasztóhoz használni kívánt karaktert.
  • Tizedesjegyek száma – Válassza ki a számjegyek száma után jelenik tizedeselválasztóval.

Több pénznem

A WooCommerce csak egy alapvalutát engedélyez egyszerre.

Van néhány lehetőség több pénznemre:

  • Pénzváltó-widget : csak az árak megjelenítése. Ez nem fogja megváltoztatni az ügyfelek által felszámított pénznemet, mivel ez továbbra is az alap pénznemet használja. A Pénznem-konverter eszköz segítségével az áruház egyetlen pénznemben futtatható, ami egyszerűsíti az üzletek kezelését, elszámolását és általános karbantartását. A pénznemváltó widget segíti ügyfeleit, hogy saját pénznemében megtekinthessék termékkatalógusukat, annak ellenére, hogy az alapértelmezett pénznemben vannak.
  • WooCommerce Multi-currency : lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a választott pénznemben fizessenek.
  • MultilingualPress : A tartalom, a termékek és az árak megjelenítése több nyelven és pénznemben.

Ha több pénznemű boltot szeretne, kérjük, vegye figyelembe, hogy milyen okokat szeretne több pénznemben. Ha azt szeretné, hogy több pénznemet kínáljon a vásárlók megszerzésére bizonyos régiókból, és összehasonlító árat kínáljon a pénznem és a másik között, a Valutaátvitel-eszköz támogatja ezt.

Ha a termékek tartalmát teljes mértékben testreszabja, és a termék árait kézzel állítja be minden egyes termékhez (azaz nem az átváltási árfolyam alapján történő közvetlen konverziót), a fenti többnyelvű bővítmények egyike segítene ez.

Valutaárfolyamok és extra díjak

Pénznemváltó eszköz nélkül az ügyfélnek meg kell tennie saját kutatását az árfolyamról és arról, hogy mennyi banki költsége van a pénznemek cseréjére a megrendelésért.

Például, ha az Egyesült Államokban lévő hitelkártyával utazik Európába, akkor valamit euróban vásárolna (a bolt alap pénzneme), és bankja felszámítaná az átváltást és a nemzetközi díjakat. Ugyanez a folyamat vonatkozik a WooCommerce-re is: a WooCommerce nem számít fel az árfolyamot és a díjakat; azokat az ügyfél bankja terheli, amely meghatározza az árfolyamot és a kapcsolódó díjakat.

Woocommerce , Woocommerce Beállítások és opciók
Woocommerce Pénznem beállításai

Módosítsa a pénznem megjelenésének megjelenését a WooCommerce áruházban.

Valuta

Woocommerce Pénznem beállításai: A bolt pénznem beállításainak megváltoztatásához lépjen a következőre: WooCommerce> Beállítások> Általános> Pénznembeállítások  és válassza ki a kívánt pénznemet a Pénznem legördülő listából.

  • Pénznem – Válassza ki azt a pénznemet, amelyet a boltban meg fogunk adni.
  • Pénznem pozíció – Válassza ki, hogy a pénznemszimbólum az ár balra vagy jobbra kerül-e.
  • Ezres elválasztó – Válassza ki az ezer elválasztóhoz használni kívánt karaktert.
  • Tizedes elválasztó – Válassza ki a decimális elválasztóhoz használni kívánt karaktert.
  • Tizedesjegyek száma – Válassza ki a számjegyek száma után jelenik tizedeselválasztóval.

Több pénznem

A WooCommerce csak egy alapvalutát engedélyez egyszerre.

Van néhány lehetőség több pénznemre:

  • Pénzváltó-widget : csak az árak megjelenítése. Ez nem fogja megváltoztatni az ügyfelek által felszámított pénznemet, mivel ez továbbra is az alap pénznemet használja. A Pénznem-konverter eszköz segítségével az áruház egyetlen pénznemben futtatható, ami egyszerűsíti az üzletek kezelését, elszámolását és általános karbantartását. A pénznemváltó widget segíti ügyfeleit, hogy saját pénznemében megtekinthessék termékkatalógusukat, annak ellenére, hogy az alapértelmezett pénznemben vannak.
  • WooCommerce Multi-currency : lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a választott pénznemben fizessenek.
  • MultilingualPress : A tartalom, a termékek és az árak megjelenítése több nyelven és pénznemben.

Ha több pénznemű boltot szeretne, kérjük, vegye figyelembe, hogy milyen okokat szeretne több pénznemben. Ha azt szeretné, hogy több pénznemet kínáljon a vásárlók megszerzésére bizonyos régiókból, és összehasonlító árat kínáljon a pénznem és a másik között, a Valutaátvitel-eszköz támogatja ezt.

Ha a termékek tartalmát teljes mértékben testreszabja, és a termék árait kézzel állítja be minden egyes termékhez (azaz nem az átváltási árfolyam alapján történő közvetlen konverziót), a fenti többnyelvű bővítmények egyike segítene ez.

Valutaárfolyamok és extra díjak

Pénznemváltó eszköz nélkül az ügyfélnek meg kell tennie saját kutatását az árfolyamról és arról, hogy mennyi banki költsége van a pénznemek cseréjére a megrendelésért.

Például, ha az Egyesült Államokban lévő hitelkártyával utazik Európába, akkor valamit euróban vásárolna (a bolt alap pénzneme), és bankja felszámítaná az átváltást és a nemzetközi díjakat. Ugyanez a folyamat vonatkozik a WooCommerce-re is: a WooCommerce nem számít fel az árfolyamot és a díjakat; azokat az ügyfél bankja terheli, amely meghatározza az árfolyamot és a kapcsolódó díjakat.

HTTPS: Miért van szüksége rá és hogyan kell csinálni?
Mi az a HTTP?

A HTTP a Hypertext Transfer Protocol (a Hypertext Transfer Protocol) kifejezés, alapvetően lehetővé teszi a webhelyek megtekintését. Lehetővé teszi a webkiszolgáló közötti adatátvitelt (ez a webhely összes információját tartalmazza) a böngészőjéhez, amely lehetővé teszi a weboldalak megtekintését.

Mi a különbség a HTTP és a HTTPS között?

A fő különbség meglepő módon nem az S. betű hozzáadása. Valójában a HTTPS weboldalon található információk titkosítottak.  A titkosított információk lehetővé teszik, hogy a szerver és a webhely között átvitt információk megvédhetők legyenek az információt gyűjtő harmadik felekkel szemben. 

A HTTPS-t elsősorban azért használják, mert védi a potenciális ügyfélinformációt.  Például egy e-kereskedelmi webhely, amely az ügyfélkártya-adatokat veszi figyelembe a kifizetések feldolgozásához.  A HTTPS egy SSL tanúsítvány segítségével történik.  Az SSL a „biztonságos socket rétegek” rövidítése, ezek a biztonságos socket rétegek a webkiszolgáló és a webböngésző között továbbított információkhoz hozzáadják az extra titkosítást.
A HTTPS fő ​​előnye valójában az, hogy „S”, „biztosított”. 

A webhely és a számítógép között átadott adatok a többi adatgyűjtő féltől biztosítottak.  Ez alapvetően azt jelenti, hogy ha valamilyen webhelyen vásárol valamit, vagy létrehoz egy fiókot, amely az URL elején nem rendelkezik „https” -el, akkor az Ön adatait ellopja.

Ez is segíti a honlap tulajdonosát, hogy biztosítsa az információikat. Ez segít a webhelynek a felhasználó számára az információk átadására, anélkül, hogy az adatok módosítása fennállna.
Mindezen előnyök egy végső célhoz vezetnek, a felhasználók bizalmának kiépítéséhez. 

A hitelesítéssel és annak biztosításával, hogy a tervezett felhasználó meglátogasson egy webhelyet anélkül, hogy harmadik fél lenne rosszindulatú szándékkal, biztos lehet benne, hogy ügyfelei valószínűleg visszatérnek a webhelyére. Mindez azért, mert a „https” meleg fuzzy biztonságos érzést adott nekik.

Néhány további előny a HTTPS számára

Bizalom és bizalom

Tudom, hogy beszéltünk a bizalomról, de tegyük meg újra!

Bármely weboldal fő célja, hogy közönséget vegyen, ugye? Nos, hogy ezt megtehessétek, a webhelyedet biztosítani szeretnéd.

Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szabadon vásárolhassanak, részt vehessenek a tartalommal, és létrehozhassanak fiókokat a webhelyén anélkül, hogy aggódniuk kellene az adatlopás miatt.

SEO (Google szereti a HTTPS-t)
1. A Google előnyben részesíti a HTTPS-t tartalmazó webhelyeket. 
2. A Chrome és a Firefox figyelmeztetéseket ad a HTTPS-t nem tartalmazó webhelyekre.

Ez 2  elég nagy ok arra, hogy egy ingyenes SSL-t kapjunk a Let’s Encrypt segítségével, ha a tárhelyi környezet támogatja.

PS Még akkor is, ha a fogadó nem támogatja az ingyenes SSL tanúsítványok titkosítását , ez nem kerül sokba!

A nem biztonságos oldalakról értesítést kap a felhasználó. Ha biztonságos webhelyen tartózkodik, a böngészője tetején lévő URL-sávja így néz ki:

Ha megnyomja a kis információs ikont, megjelenik ez:

A böngészők mostantól értesítik a felhasználókat, ha nem biztonságos webhelyen vannak. Ha a webhelye még nincs HTTPS-ben, akkor most itt az ideje, hogy átálljon. Ha értesíti a felhasználókat arról, hogy egy nem biztonságos webhelyen tartózkodnak, nehezen fogják megtartani őket, az emberek nem fognak visszatérni a webhelyére!

 

Tippek , WordPress
HTTPS: Miért van szüksége rá és hogyan kell csinálni?
Mi az a HTTP?

A HTTP a Hypertext Transfer Protocol (a Hypertext Transfer Protocol) kifejezés, alapvetően lehetővé teszi a webhelyek megtekintését. Lehetővé teszi a webkiszolgáló közötti adatátvitelt (ez a webhely összes információját tartalmazza) a böngészőjéhez, amely lehetővé teszi a weboldalak megtekintését.

Mi a különbség a HTTP és a HTTPS között?

A fő különbség meglepő módon nem az S. betű hozzáadása. Valójában a HTTPS weboldalon található információk titkosítottak.  A titkosított információk lehetővé teszik, hogy a szerver és a webhely között átvitt információk megvédhetők legyenek az információt gyűjtő harmadik felekkel szemben. 

A HTTPS-t elsősorban azért használják, mert védi a potenciális ügyfélinformációt.  Például egy e-kereskedelmi webhely, amely az ügyfélkártya-adatokat veszi figyelembe a kifizetések feldolgozásához.  A HTTPS egy SSL tanúsítvány segítségével történik.  Az SSL a „biztonságos socket rétegek” rövidítése, ezek a biztonságos socket rétegek a webkiszolgáló és a webböngésző között továbbított információkhoz hozzáadják az extra titkosítást.
A HTTPS fő ​​előnye valójában az, hogy „S”, „biztosított”. 

A webhely és a számítógép között átadott adatok a többi adatgyűjtő féltől biztosítottak.  Ez alapvetően azt jelenti, hogy ha valamilyen webhelyen vásárol valamit, vagy létrehoz egy fiókot, amely az URL elején nem rendelkezik „https” -el, akkor az Ön adatait ellopja.

Ez is segíti a honlap tulajdonosát, hogy biztosítsa az információikat. Ez segít a webhelynek a felhasználó számára az információk átadására, anélkül, hogy az adatok módosítása fennállna.
Mindezen előnyök egy végső célhoz vezetnek, a felhasználók bizalmának kiépítéséhez. 

A hitelesítéssel és annak biztosításával, hogy a tervezett felhasználó meglátogasson egy webhelyet anélkül, hogy harmadik fél lenne rosszindulatú szándékkal, biztos lehet benne, hogy ügyfelei valószínűleg visszatérnek a webhelyére. Mindez azért, mert a „https” meleg fuzzy biztonságos érzést adott nekik.

Néhány további előny a HTTPS számára

Bizalom és bizalom

Tudom, hogy beszéltünk a bizalomról, de tegyük meg újra!

Bármely weboldal fő célja, hogy közönséget vegyen, ugye? Nos, hogy ezt megtehessétek, a webhelyedet biztosítani szeretnéd.

Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szabadon vásárolhassanak, részt vehessenek a tartalommal, és létrehozhassanak fiókokat a webhelyén anélkül, hogy aggódniuk kellene az adatlopás miatt.

SEO (Google szereti a HTTPS-t)
1. A Google előnyben részesíti a HTTPS-t tartalmazó webhelyeket. 
2. A Chrome és a Firefox figyelmeztetéseket ad a HTTPS-t nem tartalmazó webhelyekre.

Ez 2  elég nagy ok arra, hogy egy ingyenes SSL-t kapjunk a Let’s Encrypt segítségével, ha a tárhelyi környezet támogatja.

PS Még akkor is, ha a fogadó nem támogatja az ingyenes SSL tanúsítványok titkosítását , ez nem kerül sokba!

A nem biztonságos oldalakról értesítést kap a felhasználó. Ha biztonságos webhelyen tartózkodik, a böngészője tetején lévő URL-sávja így néz ki:

Ha megnyomja a kis információs ikont, megjelenik ez:

A böngészők mostantól értesítik a felhasználókat, ha nem biztonságos webhelyen vannak. Ha a webhelye még nincs HTTPS-ben, akkor most itt az ideje, hogy átálljon. Ha értesíti a felhasználókat arról, hogy egy nem biztonságos webhelyen tartózkodnak, nehezen fogják megtartani őket, az emberek nem fognak visszatérni a webhelyére!

 

Digitális / letölthető termékkezelés

Ez a bemutató a termékek kezelésére épül, de kifejezetten magyarázza a letölthető termékeket.

Beállítás és konfiguráció

  1. Ugrás: WooCommerce> Beállítások> Termékek> Letölthető termékek .
  2.  A legördülő listából válassza ki a  Fájl  letöltése módszert .
  3. Csak átirányítás – Ha a felhasználók letöltenek egy fájlt, a link átirányítja a fájlt.
    • Force Downloads  – Fájl letöltések kénytelenek a PHP használatával. Annak érdekében, hogy a fájlok védve legyenek a közvetlen összekapcsolás ellen, a Force Downloads használható. A fájlokat a PHP szolgáltatja. Azonban, ha a fájlok nagyok, vagy a kiszolgáló alulteljesített, akkor a letöltés során időtúllépés tapasztalható. Ebben az esetben meg kell néznie a kiszolgálón, vagy használja az átirányítási módszert.
    • Az X-Accel-Redirect / X-Sendfile – A letöltéseket a szerver kezeli (nginx / apache). Ehhez a módszerhez az X-Accel-Redirect / X-Sendfile modul telepítése és engedélyezése szükséges a kiszolgálón. Erősítse meg a webes gazdagéppel, hogy az egyik ilyen modul telepítve van a módszer használata előtt. Ez a legmegbízhatóbb módszer, mert a fájlt közvetlenül az ügyfélnek kézbesítik, és a legjobb teljesítményt nyújtja. A fájlokat egy .htaccess fájl is védi, így biztonságos.
  4. Válassza ki a hozzáférési korlátozás szintjét . Jelölje be a Downloads Require Loginjelölőnégyzetet, ha azt szeretné, hogy a felhasználók a  fájlok letöltéséhez bejelentkezzenek . A vendég pénztárát le kell tiltani.
  5. Jelölje be a Letölthető termékek letöltés utáni fizetés utáni hozzáférés  jelölőnégyzetet, ha meg akarja adni a fájlokat, ha a megrendelések feldolgozása helyett a Befejezett.
  6. Változtatások mentése .

Letölthető termékek létrehozása

Letölthető egyszerű termékek

Az induláshoz:

  1. Ugrás: WooCommerce> Termékek> Termék hozzáadása új Egyszerű termék hozzáadásához, ahogy azt a Termékek hozzáadása és kezelése című fejezet ismerteti .
  2. Jelölje be a Letölthető jelölőnégyzetet.A jelölőnégyzet bejelölése után más lehetőségek jelennek meg: Letölthető fájlok, Letöltési határidő, Letöltési lejárat, Letöltés típusa.
    A WooCommerce termékenként több fájlt is támogat!
  3. Válassza ki  a Fájl hozzáadása gombot, majd adja meg a fájlt. Adja meg a letölthető URL-t, ha máshol tárolja, vagy válassza ki a Fájl kiválasztása gombot, ha meglévő fájlt szeretne beilleszteni a Médiakönyvtárból, vagy egy új fájlt feltölt. Töltse fel a fájlt, és kattintson a Beszúrás gombra az egyes letölthető fájl URL-ek beállításához. A termék URL-jét egyezzen meg webhelyének URL-jével. (azaz ha van egy webhelye URL-je, akkor győződjön meg róla, hogy a fájl URL-jében van.)
    • A 2.0-ás változatban írjon be egy sort soronként
    • A korábbi verziókban csak egy fájl volt engedélyezve termékenként. Több fájl szükséges a „zip” fájlban.
  4. Adja meg a letöltési korlátot (opcionális). Ha egy felhasználó eléri ezt a korlátot, nem töltheti le a fájlt.
  5. Írja be a letöltés lejáratát. Ha több napot határoz meg, akkor a letöltési hivatkozások lejárnak.
  6.  A legördülő listából válassza ki a letöltési típust.
  7. Mentés .

Letölthető változatok

A változó termékek letölthető változatai is lehetnek. Változat hozzáadásakor jelölje be a Letölthető jelölőnégyzetet, és több opció jelenik meg.

 

Az opciók ugyanúgy működnek, mint a szokásos termékek: állítsa be a fájl elérési útját, opcionálisan válasszon letöltési korlátot és lejáratot, és mentse el.

Letölthető és virtuális termékek kombinálása

Ha bejelöli a Letölthető jelölőnégyzeteket, a termékek raktárkészletet kaphatnak és fizikai termékként kezelik. Ez lehetővé teszi a letöltések és a valós termékek együttes értékesítését.

Ha letölthető terméket szeretne hozzáadni / eladni, amely nem fizikai, akkor engedélyezze a virtuális opciót is.

Használat

A letölthető termékek megrendelése:

  1. A felhasználó hozzáadja a terméket a kosárhoz.
  2. A felhasználók kijelentkeznek és fizetnek.
  3. A fizetés után több dolog is történhet a beállítástól függően:
    • Ha a megrendelésben lévő elemek mind letölthetőek + virtuálisak, a megrendelés befejeződött.
    • Ha az elemek fizikai és letölthetőek / virtuálisak, a megrendelés addig feldolgozódik, amíg meg nem változtatja.
  4. Ha elkészült, vagy ha a „Letölthető termékek megadása a fizetés után” opció engedélyezve van, a felhasználó:
    • Töltse le a letöltési engedélyt
    • A letöltési hivatkozásokat lásd a megrendelt lapon
    • Lásd a letöltési hivatkozásokat az e-mail értesítésben
    • Ha bejelentkezett, tekintse meg a „Fiókom” oldalon található letöltési hivatkozásokat

A felhasználók letölthetik a fájlokat.

Számla / rendelési e-mail

A megrendelés feldolgozása és kifizetése esetén az ügyfél a számlázható / rendelési visszaigazolást a kattintható hivatkozással kapja meg.

 

 

Letölthető sorokkal rendelkező megrendelések kezelése

  1. Ugrás: WooCommerce> Rendelések és válassza ki a megtekinteni vagy szerkeszteni kívánt sorrendet.
  2. Görgessen le a Letölthető termékjogosultságok meta mezőbe, amely megjeleníti a letöltést és hányszor érte el az ügyfél.
  3. A hozzáférés visszavonása, az új letöltésekhez való hozzáférés biztosítása, vagy a megrendelés kilépés.

 

Naplók / jelentések letöltése

A digitális / letölthető termékek letöltéseinek egyedi azonosítói vannak, amelyeket nyomon követnek és bejelentkeznek a jelentésekben. 

GYIK

Mi történik, ha a vásárló által vásárolt termékeket egy letölthető termék fájljainak szerkesztése után végezzük?

Ha a WooCommerce 2.6.x és újabb verzióját használja , és egy új letöltést szerkeszt, vagy hozzáad egy fájlhoz, a múltbeli megbízások engedélyt kapnak a letöltésre, és a lejárati dátum és a letöltések visszaállnak (mivel technikailag új fájlok).

Ha WooCommerce 3.0-t használ :

  • Letöltési fájl sor szerkesztése (a név, a fájl URL-címe vagy mindkettő módosítása)  frissíti a letöltési hivatkozásokat a múltbeli vásárlásokra , de a lejárati dátumot és a letöltések maradnak tapintat.
  • Új letöltés hozzáadása nem érinti a múltbeli megrendeléseket. Csak az új vásárlók kapnak engedélyt a letöltéshez.

Ha olyan terméke van, amely „élettartam-hozzáférést” biztosít, vagy hasonló a termékhez hozzáadott összes letöltéshez, az előfizetés vagy a tagság megfelelőbb lehet. A fájlokat egyetlen archívumba (zip) is kombinálhatja. Ha vissza kívánja állítani a korábbi funkciókat, itt van egy bővítmény.

Miért hivatkozik a WooCommerce a fájl URL-jére?

A letölthető termék beállításakor győződjön meg róla, hogy a letölthető fájlbeállítások ugyanazt az URL-formátumot használják, amit a webhely csinál. Győződjön meg róla, hogy megfelel-e a webhely URL-címének a WordPress beállításaiban. (azaz ha wwwvan a webhely URL-jében, akkor a fájl URL-jében kell lennie).

Miért nem látok egy fájl hivatkozást a kapott megrendelés oldalon?

Ha PayPal-ot használ, akkor késedelmes az IPN használata a fizetések követésére. Ehelyett engedélyezheti a fizetési adatátvitel (PDT) engedélyezését az átjáró beállításainak megadásával és PayPal Identity Token-ként való kiválasztásával.

A fizetési adatátvitel (PDT) olyan értesítési szolgáltatás, amely aktiválását követően azonnal küldhet tranzakcióval kapcsolatos információkat a PayPal fizetési gombokat használó kereskedőknek (PayPal Payments Standard). A kereskedők megjeleníthetik ezeket a tranzakciós adatokat a weboldalukon, hogy megerősítsék a vevő fizetésének sikerességét.

A PDT-t PayPal-fiókjában engedélyezheti a Profil> Profil és a Beállítások> Saját értékesítési eszközök> Webhely-beállítások menüpont alatt.

Engedélyezze az automatikus visszatérést, és írja be a visszatérési URL-t a http://yoursite.com/checkout/order-received/ (helyett a site.com.com helyére a webhely címével), majd engedélyezze a PDT-t. Másolja a személyazonosító tokent a WooCommerce> Beállítások> Pénztár> Paypal beállításaihoz. Ez lehetővé teszi a kifizetések ellenőrzését PayPal IPN nélkül.

A régi megrendelések hozzáférhetnek az új letöltésekhez a termék szerkesztése után?

Nem, ezt a szolgáltatást eltávolították a WooCommerce 3.0 programban.

Használhatom a felhőtárolót a fájlok és letöltések tárolására?

Leghatározottabban! A WooCommerce csak egy külső URL-t igényel, amely a digitális letöltési fájlra mutat. Ha ez egy érvényes külső letöltési URL, akkor a WooCommerce tökéletesen működik. Nincs további érvényesítés.

Hogyan hozhatok létre zeneszámot tartalmazó zeneszám letöltési albumot?

Ezt a termékcsomagokkal (külön beszerzés) is megteheti . A Letölthető elemcsomagok létrehozása egy példányban megmutatja, hogyan.

Milyen fájlkiterjesztéseket használhatok?

A WooCommerce lehetővé teszi a WordPress által definiált azonos kiterjesztéseket. A teljes listát a WordPress Codex- on keresztül láthatja  : Fájlok feltöltése .

Termékek beállítása
Digitális / letölthető termékkezelés

Ez a bemutató a termékek kezelésére épül, de kifejezetten magyarázza a letölthető termékeket.

Beállítás és konfiguráció

  1. Ugrás: WooCommerce> Beállítások> Termékek> Letölthető termékek .
  2.  A legördülő listából válassza ki a  Fájl  letöltése módszert .
  3. Csak átirányítás – Ha a felhasználók letöltenek egy fájlt, a link átirányítja a fájlt.
    • Force Downloads  – Fájl letöltések kénytelenek a PHP használatával. Annak érdekében, hogy a fájlok védve legyenek a közvetlen összekapcsolás ellen, a Force Downloads használható. A fájlokat a PHP szolgáltatja. Azonban, ha a fájlok nagyok, vagy a kiszolgáló alulteljesített, akkor a letöltés során időtúllépés tapasztalható. Ebben az esetben meg kell néznie a kiszolgálón, vagy használja az átirányítási módszert.
    • Az X-Accel-Redirect / X-Sendfile – A letöltéseket a szerver kezeli (nginx / apache). Ehhez a módszerhez az X-Accel-Redirect / X-Sendfile modul telepítése és engedélyezése szükséges a kiszolgálón. Erősítse meg a webes gazdagéppel, hogy az egyik ilyen modul telepítve van a módszer használata előtt. Ez a legmegbízhatóbb módszer, mert a fájlt közvetlenül az ügyfélnek kézbesítik, és a legjobb teljesítményt nyújtja. A fájlokat egy .htaccess fájl is védi, így biztonságos.
  4. Válassza ki a hozzáférési korlátozás szintjét . Jelölje be a Downloads Require Loginjelölőnégyzetet, ha azt szeretné, hogy a felhasználók a  fájlok letöltéséhez bejelentkezzenek . A vendég pénztárát le kell tiltani.
  5. Jelölje be a Letölthető termékek letöltés utáni fizetés utáni hozzáférés  jelölőnégyzetet, ha meg akarja adni a fájlokat, ha a megrendelések feldolgozása helyett a Befejezett.
  6. Változtatások mentése .

Letölthető termékek létrehozása

Letölthető egyszerű termékek

Az induláshoz:

  1. Ugrás: WooCommerce> Termékek> Termék hozzáadása új Egyszerű termék hozzáadásához, ahogy azt a Termékek hozzáadása és kezelése című fejezet ismerteti .
  2. Jelölje be a Letölthető jelölőnégyzetet.A jelölőnégyzet bejelölése után más lehetőségek jelennek meg: Letölthető fájlok, Letöltési határidő, Letöltési lejárat, Letöltés típusa.
    A WooCommerce termékenként több fájlt is támogat!
  3. Válassza ki  a Fájl hozzáadása gombot, majd adja meg a fájlt. Adja meg a letölthető URL-t, ha máshol tárolja, vagy válassza ki a Fájl kiválasztása gombot, ha meglévő fájlt szeretne beilleszteni a Médiakönyvtárból, vagy egy új fájlt feltölt. Töltse fel a fájlt, és kattintson a Beszúrás gombra az egyes letölthető fájl URL-ek beállításához. A termék URL-jét egyezzen meg webhelyének URL-jével. (azaz ha van egy webhelye URL-je, akkor győződjön meg róla, hogy a fájl URL-jében van.)
    • A 2.0-ás változatban írjon be egy sort soronként
    • A korábbi verziókban csak egy fájl volt engedélyezve termékenként. Több fájl szükséges a „zip” fájlban.
  4. Adja meg a letöltési korlátot (opcionális). Ha egy felhasználó eléri ezt a korlátot, nem töltheti le a fájlt.
  5. Írja be a letöltés lejáratát. Ha több napot határoz meg, akkor a letöltési hivatkozások lejárnak.
  6.  A legördülő listából válassza ki a letöltési típust.
  7. Mentés .

Letölthető változatok

A változó termékek letölthető változatai is lehetnek. Változat hozzáadásakor jelölje be a Letölthető jelölőnégyzetet, és több opció jelenik meg.

 

Az opciók ugyanúgy működnek, mint a szokásos termékek: állítsa be a fájl elérési útját, opcionálisan válasszon letöltési korlátot és lejáratot, és mentse el.

Letölthető és virtuális termékek kombinálása

Ha bejelöli a Letölthető jelölőnégyzeteket, a termékek raktárkészletet kaphatnak és fizikai termékként kezelik. Ez lehetővé teszi a letöltések és a valós termékek együttes értékesítését.

Ha letölthető terméket szeretne hozzáadni / eladni, amely nem fizikai, akkor engedélyezze a virtuális opciót is.

Használat

A letölthető termékek megrendelése:

  1. A felhasználó hozzáadja a terméket a kosárhoz.
  2. A felhasználók kijelentkeznek és fizetnek.
  3. A fizetés után több dolog is történhet a beállítástól függően:
    • Ha a megrendelésben lévő elemek mind letölthetőek + virtuálisak, a megrendelés befejeződött.
    • Ha az elemek fizikai és letölthetőek / virtuálisak, a megrendelés addig feldolgozódik, amíg meg nem változtatja.
  4. Ha elkészült, vagy ha a „Letölthető termékek megadása a fizetés után” opció engedélyezve van, a felhasználó:
    • Töltse le a letöltési engedélyt
    • A letöltési hivatkozásokat lásd a megrendelt lapon
    • Lásd a letöltési hivatkozásokat az e-mail értesítésben
    • Ha bejelentkezett, tekintse meg a „Fiókom” oldalon található letöltési hivatkozásokat

A felhasználók letölthetik a fájlokat.

Számla / rendelési e-mail

A megrendelés feldolgozása és kifizetése esetén az ügyfél a számlázható / rendelési visszaigazolást a kattintható hivatkozással kapja meg.

 

 

Letölthető sorokkal rendelkező megrendelések kezelése

  1. Ugrás: WooCommerce> Rendelések és válassza ki a megtekinteni vagy szerkeszteni kívánt sorrendet.
  2. Görgessen le a Letölthető termékjogosultságok meta mezőbe, amely megjeleníti a letöltést és hányszor érte el az ügyfél.
  3. A hozzáférés visszavonása, az új letöltésekhez való hozzáférés biztosítása, vagy a megrendelés kilépés.

 

Naplók / jelentések letöltése

A digitális / letölthető termékek letöltéseinek egyedi azonosítói vannak, amelyeket nyomon követnek és bejelentkeznek a jelentésekben. 

GYIK

Mi történik, ha a vásárló által vásárolt termékeket egy letölthető termék fájljainak szerkesztése után végezzük?

Ha a WooCommerce 2.6.x és újabb verzióját használja , és egy új letöltést szerkeszt, vagy hozzáad egy fájlhoz, a múltbeli megbízások engedélyt kapnak a letöltésre, és a lejárati dátum és a letöltések visszaállnak (mivel technikailag új fájlok).

Ha WooCommerce 3.0-t használ :

  • Letöltési fájl sor szerkesztése (a név, a fájl URL-címe vagy mindkettő módosítása)  frissíti a letöltési hivatkozásokat a múltbeli vásárlásokra , de a lejárati dátumot és a letöltések maradnak tapintat.
  • Új letöltés hozzáadása nem érinti a múltbeli megrendeléseket. Csak az új vásárlók kapnak engedélyt a letöltéshez.

Ha olyan terméke van, amely „élettartam-hozzáférést” biztosít, vagy hasonló a termékhez hozzáadott összes letöltéshez, az előfizetés vagy a tagság megfelelőbb lehet. A fájlokat egyetlen archívumba (zip) is kombinálhatja. Ha vissza kívánja állítani a korábbi funkciókat, itt van egy bővítmény.

Miért hivatkozik a WooCommerce a fájl URL-jére?

A letölthető termék beállításakor győződjön meg róla, hogy a letölthető fájlbeállítások ugyanazt az URL-formátumot használják, amit a webhely csinál. Győződjön meg róla, hogy megfelel-e a webhely URL-címének a WordPress beállításaiban. (azaz ha wwwvan a webhely URL-jében, akkor a fájl URL-jében kell lennie).

Miért nem látok egy fájl hivatkozást a kapott megrendelés oldalon?

Ha PayPal-ot használ, akkor késedelmes az IPN használata a fizetések követésére. Ehelyett engedélyezheti a fizetési adatátvitel (PDT) engedélyezését az átjáró beállításainak megadásával és PayPal Identity Token-ként való kiválasztásával.

A fizetési adatátvitel (PDT) olyan értesítési szolgáltatás, amely aktiválását követően azonnal küldhet tranzakcióval kapcsolatos információkat a PayPal fizetési gombokat használó kereskedőknek (PayPal Payments Standard). A kereskedők megjeleníthetik ezeket a tranzakciós adatokat a weboldalukon, hogy megerősítsék a vevő fizetésének sikerességét.

A PDT-t PayPal-fiókjában engedélyezheti a Profil> Profil és a Beállítások> Saját értékesítési eszközök> Webhely-beállítások menüpont alatt.

Engedélyezze az automatikus visszatérést, és írja be a visszatérési URL-t a http://yoursite.com/checkout/order-received/ (helyett a site.com.com helyére a webhely címével), majd engedélyezze a PDT-t. Másolja a személyazonosító tokent a WooCommerce> Beállítások> Pénztár> Paypal beállításaihoz. Ez lehetővé teszi a kifizetések ellenőrzését PayPal IPN nélkül.

A régi megrendelések hozzáférhetnek az új letöltésekhez a termék szerkesztése után?

Nem, ezt a szolgáltatást eltávolították a WooCommerce 3.0 programban.

Használhatom a felhőtárolót a fájlok és letöltések tárolására?

Leghatározottabban! A WooCommerce csak egy külső URL-t igényel, amely a digitális letöltési fájlra mutat. Ha ez egy érvényes külső letöltési URL, akkor a WooCommerce tökéletesen működik. Nincs további érvényesítés.

Hogyan hozhatok létre zeneszámot tartalmazó zeneszám letöltési albumot?

Ezt a termékcsomagokkal (külön beszerzés) is megteheti . A Letölthető elemcsomagok létrehozása egy példányban megmutatja, hogyan.

Milyen fájlkiterjesztéseket használhatok?

A WooCommerce lehetővé teszi a WordPress által definiált azonos kiterjesztéseket. A teljes listát a WordPress Codex- on keresztül láthatja  : Fájlok feltöltése .

Telepített taxonómia és post típusok

Taxonómia és post típusok

A WordPress környezetben két fontos építőelem a taxonómiák  és a post típusok .

  • Taxonómia. A post típusok csoportosítása, például kategóriák és címkék.
  • Post típusok. A post típusoknál a WordPress megkülönböztetést hoz létre a különböző tartalomtípusokban. Alapértelmezés szerint például a WordPress-nek különböző bejegyzés típusai vannak a „hozzászólások”, a „lapok”, a „mellékletek” stb.

A WooCommerce néhány különböző típusú típust és egy pár taxonómiát hoz létre a bejegyzés típusainak csoportosításához.

WooCommerce taxonómiák és post típusok

A WooCommerce a következő post típusokat és taxonómiákat telepíti – az első szintek postai típusok; és a második szintek a felső szintű post típusukra vonatkozó taxonómiák.

  • Termék: product
    • Termék kategóriák: product_cat
    • Termékcímkék: product_tag
  • Termékváltozat: product_variation (ezek az UI-tól elrejtve vannak)
  • A termék láthatósága: product_visibility
  • Vásárlás rendezése: shop_order
    • Rendelési állapotok: shop_order_status
    • Rendelés-visszatérítések: shop_order_refund
  • Vásároljon szelvényt: shop_coupon
  • Webhook vásárlása: shop_webhook
Telepítés és frissítés , WordPress
Telepített taxonómia és post típusok

Taxonómia és post típusok

A WordPress környezetben két fontos építőelem a taxonómiák  és a post típusok .

  • Taxonómia. A post típusok csoportosítása, például kategóriák és címkék.
  • Post típusok. A post típusoknál a WordPress megkülönböztetést hoz létre a különböző tartalomtípusokban. Alapértelmezés szerint például a WordPress-nek különböző bejegyzés típusai vannak a „hozzászólások”, a „lapok”, a „mellékletek” stb.

A WooCommerce néhány különböző típusú típust és egy pár taxonómiát hoz létre a bejegyzés típusainak csoportosításához.

WooCommerce taxonómiák és post típusok

A WooCommerce a következő post típusokat és taxonómiákat telepíti – az első szintek postai típusok; és a második szintek a felső szintű post típusukra vonatkozó taxonómiák.

  • Termék: product
    • Termék kategóriák: product_cat
    • Termékcímkék: product_tag
  • Termékváltozat: product_variation (ezek az UI-tól elrejtve vannak)
  • A termék láthatósága: product_visibility
  • Vásárlás rendezése: shop_order
    • Rendelési állapotok: shop_order_status
    • Rendelés-visszatérítések: shop_order_refund
  • Vásároljon szelvényt: shop_coupon
  • Webhook vásárlása: shop_webhook
A WooCommerce frissítése

A WooCommerce, a Storefront, a WordPress és a bővítmények és fizetési átjárók frissítése az élet ténye. A fejlesztőink munkatársai keményen dolgoznak, és olyan frissítéseket tesznek lehetővé, amelyek új funkciókat adnak hozzá, javítják a problémákat, szigorítják a biztonságot, és általában jobbá teszik az üzletét, mint valaha.

De hogyan frissítheti a WooCommerce problémát? Az alábbiakban ismertetjük a közös módokat, de először…

Mentések

Bármely, a WordPress és a WooCommerce által üzemeltetett üzletnek két helye van, ahol az adatok és a tartalom tárolódnak.

  • Az egyik a wp-tartalom mappája, ahol a témák, beépülő modulok és a feltöltött tartalom található.
  • A másik az adatbázis, amely a termékeket, megrendeléseket, bejegyzéseket, oldalakat stb. Szervezi és tárolja.

Ezzel az értékes adatokkal és tartalommal, különböző helyeken tárolva, hogyan védi meg mindent, és tartsa biztonságban?

Automatikus mentések

A leghatékonyabb és legmegbízhatóbb megközelítés az automatizált webhely  biztonsági mentés szolgáltatás használata , amelyet természetesen a Jetpack ajánlása ajánl . Amellett, hogy manuálisan nem kell semmit csinálni, akkor előnyös:

  • Korlátlan tárhely.
  • Automatizált, rendszeres biztonsági mentés az egész webhelyről, beleértve az adatbázist, az összes tartalmat, a bővítményeket és a témákat, a beállításokat és így tovább.
  • Az azonnali visszaállítás lehetővé teszi, hogy egy kattintással visszatérjen egy korábbi verzióhoz.
  • Közvetlen hozzáférés a 24/7 szakértői támogatáshoz.

Kézi biztonsági mentések

Ha manuálisan szeretne dolgokat csinálni, két rész található a bolt biztonsági mentéséhez:

  1. Készítsen biztonsági másolatot az adatbázisról! Ennek több módja van, lásd: Codex- ot a tartalmak biztonsági mentésének lehetőségeiről. A manuális és a plugin opciók is léteznek.
  2. Az SFTP fejének használata a  wp-content  mappába a téma és a plugin fájlok mentéséhez. Javasoljuk, hogy készítsen biztonsági másolatot a témafájlokról, ha bármilyen testreszabást hajtott végre.

A frissítések tesztelése

Beszéljünk most arról, hogy a webhelyet frissítették, és hogy a legújabb és legnagyobb funkciókkal pénzt kapjanak. Csak tisztességes figyelmeztetés, ez technikailag és bonyolultan hangzik, de ne hagyd, hogy eljusson hozzád!

Egy olyan fejlesztővel való együttműködés, aki képzett arra, hogy kezelje ezeket a feladatokat az Ön számára, szintén egy opció. Javasoljuk a  Codeable vagy a  Certified WooExpert segítségét .

Általános tudnivalók

Először nézzük meg néhány olyan kifejezést, amelyet használni fogunk. Egyesek olyan kifejezéseket használhatnak, mint a dev környezet, a tesztelési környezet és az élő környezetek, de az alapvető háromhoz ragaszkodunk:

  • Helyi  – személyi számítógépen van, általában nem érhető el az internetről.
  • Leállítás  – ahol frissítéseket tesztel. Meg kell ismételnie ugyanazt a szerverbeállítást, mint az élő webhely.
  • Termelés  – az élő webhely. Ahol az ügyfelek és a felhasználók látogatnak és vásárolnak.

Ne feledje, hogy ez egy egyszerű áttekintés, és sok eszköz és mód van erre. Nem léteznek abszolút értékek a frissítések tesztelésében, mindaddig, amíg nem teszteljük őket egy élő webhelyen. Ha van egy fejlesztő, aki dolgozik a webhelyén, kérdezze meg őket a frissítések teszteléséről.

Helyi

A legtöbb fejlesztő helyi telepítéssel indul. Jelentés A WordPress számítógépen van beállítva, és szerverként működik. Egy előnyös kódszerkesztő segítségével a saját számítógépén frissítéseket lehet építeni, frissíteni és tesztelni.

A helyi telepítés során javasoljuk, hogy kezdje használni a verziót, ha nem. Akár Git, SVN, akár valami más, ami akkor hasznos, ha vissza kell térnie ahhoz, ami működik, és még könnyebbé teszi az oldal telepítését a színpadra és a gyártásra.

staging

A helyi webhelyen kívüli frissítés teszteléséhez célszerű egy második WordPress telepítést létrehozni a gazdagéppel, és visszaállítani az élő webhely biztonsági mentését. VaultPress ezt megteheti, és a WordPress házigazdák gyakran kínálnak eszközöket a kialakításához.

Ez a helyszín egy példánya és biztonságos hely a frissítések teszteléséhez. A súgó teszteléséhez megosztható egy megállóhely is másokkal. Bizonyosodik meg, hogy tesztelnek különböző eszközöket, betöltési időt stb.

Termelés

Ha minden rendezvény teszt során jól megy, akkor készen áll az élő (termelési) webhely frissítésére.

Ezt megteheti azonban, ha inkább a fejlesztő (k) vel szeretne vagy gondoskodik. Egy megjegyzés: Tegye webhelyét karbantartási módba, hogy megakadályozza az emberek kijelentését vagy fizetését. Ha a frissítés során tranzakció történik, a megrendelések elveszhetnek.

A frissítéshez néhányan Git-ot állítottak be a master ágból történő telepítésre, vagy maga is kattintson az Update gombra, tudván, hogy teszteli ezeket a frissítéseket, és biztonságos a webhelyére. Természetesen a biztonsági másolatok készenléti állapotban vannak, hogy egy pillanat alatt visszaállíthassanak, ha valami váratlan történik. Így nincs leállási idő vagy bevétel.

Innen kitaláljuk, milyen eszközök és stratégiák működnek a legjobban az Ön és csapata vagy fejlesztői számára, és készítsen egy jó tesztelési folyamatot. Ha a frissítések tesztelésének időpontját előzetesen eljuttatja, akkor mind a fejfájást, mind a pénzt a végén megmentheti. Garantált!

A bővítmények és a fizetési átjárók frissítése

A WooCommerce.com webhelyről

A WooCommerce.com webhelyről vásárolt frissítésekhez keresse fel a  WooCommerce> Extensions> WooCommerce.com előfizetéseket, és győződjön meg róla, hogy a boltja csatlakozik a WooCommerce.com fiókjához. További információ:  WooCommerce.com előfizetések kezelése .

A WooCommerce.com-fiók és a WooCommerce webhely / bolt összekapcsolása lehetővé teszi, hogy:

  • Tekintse meg a WooCommerce állapotát, valamint a bővítményeket és a fizetési átjárókat
  • Szűrés telepített, aktivált, letölthető és frissíthető
  • Határozza meg, hogy mely kiterjesztések és fizetési átjárók kompatibilisek a WooCommerce verziójával / kiadásával

Például: A Plugin és Tested up WooCommerce verzió oszlopaiban azt mutatja, hogy a WooCommerce Give Products ismert, hogy kompatibilis a WooCommerce 2.6-ig. Ha telepítve van a WooCommerce 3.0+, akkor óvatosan és teszteljen a Staging (nem élő) webhelyen a fentiekben ismertetett módon a frissítések tesztelése során .

Telepítés és frissítés , WordPress
A WooCommerce frissítése

A WooCommerce, a Storefront, a WordPress és a bővítmények és fizetési átjárók frissítése az élet ténye. A fejlesztőink munkatársai keményen dolgoznak, és olyan frissítéseket tesznek lehetővé, amelyek új funkciókat adnak hozzá, javítják a problémákat, szigorítják a biztonságot, és általában jobbá teszik az üzletét, mint valaha.

De hogyan frissítheti a WooCommerce problémát? Az alábbiakban ismertetjük a közös módokat, de először…

Mentések

Bármely, a WordPress és a WooCommerce által üzemeltetett üzletnek két helye van, ahol az adatok és a tartalom tárolódnak.

  • Az egyik a wp-tartalom mappája, ahol a témák, beépülő modulok és a feltöltött tartalom található.
  • A másik az adatbázis, amely a termékeket, megrendeléseket, bejegyzéseket, oldalakat stb. Szervezi és tárolja.

Ezzel az értékes adatokkal és tartalommal, különböző helyeken tárolva, hogyan védi meg mindent, és tartsa biztonságban?

Automatikus mentések

A leghatékonyabb és legmegbízhatóbb megközelítés az automatizált webhely  biztonsági mentés szolgáltatás használata , amelyet természetesen a Jetpack ajánlása ajánl . Amellett, hogy manuálisan nem kell semmit csinálni, akkor előnyös:

  • Korlátlan tárhely.
  • Automatizált, rendszeres biztonsági mentés az egész webhelyről, beleértve az adatbázist, az összes tartalmat, a bővítményeket és a témákat, a beállításokat és így tovább.
  • Az azonnali visszaállítás lehetővé teszi, hogy egy kattintással visszatérjen egy korábbi verzióhoz.
  • Közvetlen hozzáférés a 24/7 szakértői támogatáshoz.

Kézi biztonsági mentések

Ha manuálisan szeretne dolgokat csinálni, két rész található a bolt biztonsági mentéséhez:

  1. Készítsen biztonsági másolatot az adatbázisról! Ennek több módja van, lásd: Codex- ot a tartalmak biztonsági mentésének lehetőségeiről. A manuális és a plugin opciók is léteznek.
  2. Az SFTP fejének használata a  wp-content  mappába a téma és a plugin fájlok mentéséhez. Javasoljuk, hogy készítsen biztonsági másolatot a témafájlokról, ha bármilyen testreszabást hajtott végre.

A frissítések tesztelése

Beszéljünk most arról, hogy a webhelyet frissítették, és hogy a legújabb és legnagyobb funkciókkal pénzt kapjanak. Csak tisztességes figyelmeztetés, ez technikailag és bonyolultan hangzik, de ne hagyd, hogy eljusson hozzád!

Egy olyan fejlesztővel való együttműködés, aki képzett arra, hogy kezelje ezeket a feladatokat az Ön számára, szintén egy opció. Javasoljuk a  Codeable vagy a  Certified WooExpert segítségét .

Általános tudnivalók

Először nézzük meg néhány olyan kifejezést, amelyet használni fogunk. Egyesek olyan kifejezéseket használhatnak, mint a dev környezet, a tesztelési környezet és az élő környezetek, de az alapvető háromhoz ragaszkodunk:

  • Helyi  – személyi számítógépen van, általában nem érhető el az internetről.
  • Leállítás  – ahol frissítéseket tesztel. Meg kell ismételnie ugyanazt a szerverbeállítást, mint az élő webhely.
  • Termelés  – az élő webhely. Ahol az ügyfelek és a felhasználók látogatnak és vásárolnak.

Ne feledje, hogy ez egy egyszerű áttekintés, és sok eszköz és mód van erre. Nem léteznek abszolút értékek a frissítések tesztelésében, mindaddig, amíg nem teszteljük őket egy élő webhelyen. Ha van egy fejlesztő, aki dolgozik a webhelyén, kérdezze meg őket a frissítések teszteléséről.

Helyi

A legtöbb fejlesztő helyi telepítéssel indul. Jelentés A WordPress számítógépen van beállítva, és szerverként működik. Egy előnyös kódszerkesztő segítségével a saját számítógépén frissítéseket lehet építeni, frissíteni és tesztelni.

A helyi telepítés során javasoljuk, hogy kezdje használni a verziót, ha nem. Akár Git, SVN, akár valami más, ami akkor hasznos, ha vissza kell térnie ahhoz, ami működik, és még könnyebbé teszi az oldal telepítését a színpadra és a gyártásra.

staging

A helyi webhelyen kívüli frissítés teszteléséhez célszerű egy második WordPress telepítést létrehozni a gazdagéppel, és visszaállítani az élő webhely biztonsági mentését. VaultPress ezt megteheti, és a WordPress házigazdák gyakran kínálnak eszközöket a kialakításához.

Ez a helyszín egy példánya és biztonságos hely a frissítések teszteléséhez. A súgó teszteléséhez megosztható egy megállóhely is másokkal. Bizonyosodik meg, hogy tesztelnek különböző eszközöket, betöltési időt stb.

Termelés

Ha minden rendezvény teszt során jól megy, akkor készen áll az élő (termelési) webhely frissítésére.

Ezt megteheti azonban, ha inkább a fejlesztő (k) vel szeretne vagy gondoskodik. Egy megjegyzés: Tegye webhelyét karbantartási módba, hogy megakadályozza az emberek kijelentését vagy fizetését. Ha a frissítés során tranzakció történik, a megrendelések elveszhetnek.

A frissítéshez néhányan Git-ot állítottak be a master ágból történő telepítésre, vagy maga is kattintson az Update gombra, tudván, hogy teszteli ezeket a frissítéseket, és biztonságos a webhelyére. Természetesen a biztonsági másolatok készenléti állapotban vannak, hogy egy pillanat alatt visszaállíthassanak, ha valami váratlan történik. Így nincs leállási idő vagy bevétel.

Innen kitaláljuk, milyen eszközök és stratégiák működnek a legjobban az Ön és csapata vagy fejlesztői számára, és készítsen egy jó tesztelési folyamatot. Ha a frissítések tesztelésének időpontját előzetesen eljuttatja, akkor mind a fejfájást, mind a pénzt a végén megmentheti. Garantált!

A bővítmények és a fizetési átjárók frissítése

A WooCommerce.com webhelyről

A WooCommerce.com webhelyről vásárolt frissítésekhez keresse fel a  WooCommerce> Extensions> WooCommerce.com előfizetéseket, és győződjön meg róla, hogy a boltja csatlakozik a WooCommerce.com fiókjához. További információ:  WooCommerce.com előfizetések kezelése .

A WooCommerce.com-fiók és a WooCommerce webhely / bolt összekapcsolása lehetővé teszi, hogy:

  • Tekintse meg a WooCommerce állapotát, valamint a bővítményeket és a fizetési átjárókat
  • Szűrés telepített, aktivált, letölthető és frissíthető
  • Határozza meg, hogy mely kiterjesztések és fizetési átjárók kompatibilisek a WooCommerce verziójával / kiadásával

Például: A Plugin és Tested up WooCommerce verzió oszlopaiban azt mutatja, hogy a WooCommerce Give Products ismert, hogy kompatibilis a WooCommerce 2.6-ig. Ha telepítve van a WooCommerce 3.0+, akkor óvatosan és teszteljen a Staging (nem élő) webhelyen a fentiekben ismertetett módon a frissítések tesztelése során .

Hogyan jelenítsük meg az összes WooCommerce terméket az Adminban

Az összes WooCommerce termék megjelenítése az Admin termékek oldalon

Alapértelmezés szerint a WooCommerce termékek részlege csak 20 terméket jelenít meg oldalanként. Ez azt jelenti, hogy egy csomó termék szerkesztése újratöltést igényel a 2., 3., 4. oldalra stb. Való áthelyezéssel. Ezek az újratöltések valóban növelhetik a munkaidőt. Egy egyszerű trükk az, hogy az összes terméket megjelenítheti egy oldalon, és így megakadályozza a lapozott termékek áthelyezésének szükségességét.

Minden WooCommerce termékek megjelenítése

Ha a wp-adminban van, keresse meg a WooCommerce termékek oldalát. Innen kattintson a képernyő jobb felső sarkában található Mit lássunk? lehetőségre. Ez a WooCommerce specifikus képernyőbeállítások panelen lehetőség van az oldalanként megjelenített termékek számának beállítására. Egyszerűen állítsa be ezt a számot, hogy megjelenítse az összes terméket. Nyilvánvaló, hogy ha a szám nagyobb, mint a rendelkezésre álló WooCommerce termékek száma, akkor ezek mindegyike megjelenik. Ezt a számot tetszés szerint állíthatja be.

Szállítási lehetőségek
Hogyan jelenítsük meg az összes WooCommerce terméket az Adminban

Az összes WooCommerce termék megjelenítése az Admin termékek oldalon

Alapértelmezés szerint a WooCommerce termékek részlege csak 20 terméket jelenít meg oldalanként. Ez azt jelenti, hogy egy csomó termék szerkesztése újratöltést igényel a 2., 3., 4. oldalra stb. Való áthelyezéssel. Ezek az újratöltések valóban növelhetik a munkaidőt. Egy egyszerű trükk az, hogy az összes terméket megjelenítheti egy oldalon, és így megakadályozza a lapozott termékek áthelyezésének szükségességét.

Minden WooCommerce termékek megjelenítése

Ha a wp-adminban van, keresse meg a WooCommerce termékek oldalát. Innen kattintson a képernyő jobb felső sarkában található Mit lássunk? lehetőségre. Ez a WooCommerce specifikus képernyőbeállítások panelen lehetőség van az oldalanként megjelenített termékek számának beállítására. Egyszerűen állítsa be ezt a számot, hogy megjelenítse az összes terméket. Nyilvánvaló, hogy ha a szám nagyobb, mint a rendelkezésre álló WooCommerce termékek száma, akkor ezek mindegyike megjelenik. Ezt a számot tetszés szerint állíthatja be.

Hogyan csatoljunk PDF-fájlt a WooCommerce rendelési e-mailekhez?

Időnként érdemes, vagy szükséges statikus PDF-fájlt csatolni a WooCommerce rendelési e-mailekhez. Érdemes felvenni a számla PDF változatát, vagy további kiegészítő utasításokat adni az ügyfelének.

Ma egy olyan módszert mutatunk be, amellyel ezt megteheti:  megköveteli a kódoláshoz szükséges ismereteket!

Ez a gyors kis részlet lehetővé teszi, hogy statikus PDF fájlt (vagy valójában bármilyen fájlt) csatoljon a WooCommerce rendelési e-mailekhez.

Csak adja hozzá a következő kódot a function.php fájl ‘egyedi funkciók’ területéhez:

add_filter( 'woocommerce_email_attachments', 'attach_terms_conditions_pdf_to_email', 10, 3);
function attach_terms_conditions_pdf_to_email ( $attachments , $id, $object ) {
$your_pdf_path = get_template_directory() . '/csatolmany.pdf';
$attachments[] = $your_pdf_path;
return $attachments;
}

Törölje az első sort, ha a fájl mentése után hiba merül fel.

Ennél a példánál  a $your_pdf_path = get_template_directory() függvényt alkalmaztuk. Hogy is néz ki ez a valóságban?

Ebben a sorban $your_pdf_path = get_template_directory() . ‘/csatolmany.pdf’; a csatolmany.pdf fájlt töltsük fel a sablonunk gyökérkönyvtárába, és rendeléskor az ügyfél már meg is kapja a csatolmányt.

Haladóknak:

Egyszerűen szerkessze a $ your_pdf_path változót, hogy bárhol legyen a PDF (vagy más fájl). Ne feledje, hogy a PDF elérési útjának annak a helynek kell lennie, ahol a tényleges fájl található a szerveren – nem pedig az URL-címnek.

Gyerek témát használva a get_stylesheet_directory_uri felhasználásával megkeresheti a fájl helyét a gyermek téma mappájában.

Hasonlóképpen, a wp_upload_dir függvényt használva fájlt szeretne kapni a feltöltési könyvtárba.

Túl könnyű, igaz?

 

A megbízások kezelése , Woocommerce
Hogyan csatoljunk PDF-fájlt a WooCommerce rendelési e-mailekhez?

Időnként érdemes, vagy szükséges statikus PDF-fájlt csatolni a WooCommerce rendelési e-mailekhez. Érdemes felvenni a számla PDF változatát, vagy további kiegészítő utasításokat adni az ügyfelének.

Ma egy olyan módszert mutatunk be, amellyel ezt megteheti:  megköveteli a kódoláshoz szükséges ismereteket!

Ez a gyors kis részlet lehetővé teszi, hogy statikus PDF fájlt (vagy valójában bármilyen fájlt) csatoljon a WooCommerce rendelési e-mailekhez.

Csak adja hozzá a következő kódot a function.php fájl ‘egyedi funkciók’ területéhez:

add_filter( 'woocommerce_email_attachments', 'attach_terms_conditions_pdf_to_email', 10, 3);
function attach_terms_conditions_pdf_to_email ( $attachments , $id, $object ) {
$your_pdf_path = get_template_directory() . '/csatolmany.pdf';
$attachments[] = $your_pdf_path;
return $attachments;
}

Törölje az első sort, ha a fájl mentése után hiba merül fel.

Ennél a példánál  a $your_pdf_path = get_template_directory() függvényt alkalmaztuk. Hogy is néz ki ez a valóságban?

Ebben a sorban $your_pdf_path = get_template_directory() . ‘/csatolmany.pdf’; a csatolmany.pdf fájlt töltsük fel a sablonunk gyökérkönyvtárába, és rendeléskor az ügyfél már meg is kapja a csatolmányt.

Haladóknak:

Egyszerűen szerkessze a $ your_pdf_path változót, hogy bárhol legyen a PDF (vagy más fájl). Ne feledje, hogy a PDF elérési útjának annak a helynek kell lennie, ahol a tényleges fájl található a szerveren – nem pedig az URL-címnek.

Gyerek témát használva a get_stylesheet_directory_uri felhasználásával megkeresheti a fájl helyét a gyermek téma mappájában.

Hasonlóképpen, a wp_upload_dir függvényt használva fájlt szeretne kapni a feltöltési könyvtárba.

Túl könnyű, igaz?