Mire figyeljünk oda egy webáruház működtetésében?

A WooCommerce üzletek annyira különböző módon növekedhetnek, hogy nehéz lehet nyomon követni, mi működik, és mi nem. Íme 19 WooCommerce tipp és trükk, amelyek segítségével javíthatja online áruházát.

Használja a márkákat a boltjában

Minden iparág rendelkezik bizonyos márkákkal, amelyek megegyeznek a szolgáltatási területtel. Ha olyan termékeket kínál, amelyek nem a saját termékek, akkor fontolja meg az olyan márkák bemutatását, amelyek a saját küldetésedhez igazodnak az értékesítés növelése érdekében.

Használja a legmagasabb szintű biztonságot

Telepítsen egy SSL-tanúsítványt, és győződjön meg arról, hogy a rendelkezésre álló legjobb biztonsági bővítményeket használja. A hackerek sokféle módon megszerezhetik az ügyfelek adatait, és mindegyik ellen védeni kell.

Adatok biztonsági mentése gyakran

Egy rosszindulatú támadás vagy egyszerű szoftverhiba napokon vagy heteken tönkreteheti webhelyét, ha nem vagy óvatos. Ha rendszeresen biztonsági másolatot készít adatairól, akkor könnyedén megőrizheti áruházát és újra működhet, ha ez valaha is megtörténik.

Használjon jól optimalizált termékképeket

A termékképeinek magas színvonalúnak, de a lehető legkisebbnek kell lenniük, hogy biztosan gyorsan töltsék be őket. Az a vevő, aki sokáig vár a termékkép betöltésére, türelmetlenné válhat és továbbmehet a következő boltba.

Írjon nagyszerű termékleírásokat

A termékleírásnak rövidnek, de hatékonynak kell lennie, és gyorsan ki kell emelnie az egyes termékek tulajdonságait. Győződjön meg arról, hogy értékesítési példánya vonzó-e, és fontolja meg szükség esetén egy professzionális copywriter felvételét.

Készítsen termékvideót

A termékképek hasznosak, de a videók még jobbak. Videók biztosításával megmutathatja az ügyfeleknek, hogy egy termék működik. Az olyan streaming szolgáltatások, mint például a YouTube megkönnyítik a videók elérését, még mobil eszközökön is.

Napi ajánlatok

Ha napi rendszerességgel új ajánlatokat és kedvezményeket kínál, akkor az ügyfeleknek a szokása, hogy gyakrabban ellenőrizzék áruházát.

Tömeges engedményeket kínálnak

Az ömlesztett megrendelések segíthetnek abban, hogy csökkentik a szállítási és kezelési költségeket. Nagyobb engedményeket kínál e magatartás ösztönzése érdekében. Ezzel mind az Ön, mind az ügyfelek egyaránt elégedettek lesznek. Még ingyenes szállítást is kínálhat, miután az ügyfelek átléptek egy bizonyos kiadási küszöböt – ez széles körben népszerű és hatékony.

Tisztítsa meg a készlet állapotát

Frusztráló, ha csak a vásárláskor veszi észre, hogy egy termék jelenleg nincs raktáron. Tisztázza egyértelműen, ha a termékek elfogytak, vagy csak raktáron vannak, így az ügyfeleknek nem kell szembenézniük ezzel a kérdéssel.

Ösztönözze a véleményeket

Mindaddig, amíg komolyan veszi a minőséget, a termék- és áruház-értékelések csak Önnek járhatnak. Ügyeljen arra, hogy ösztönözze a vélemények átadását és olyan eszközöket kínáljon, amelyek megkönnyítik az értékelések írását – ideértve a közösségi médiát is.

Készítsen promóciós csúszkákat

Csúszkák hozzáadása a boltba nagyon egyszerűvé teszi a promóciókat. Azzal, hogy betesz egyet a boltba, lehetővé teszi az ügyfelek számára az összes elérhető kedvezmény megtekintését anélkül, hogy el kellene távoznia a kívánt termékektől.

Ösztönözze az előfizetéseket

Győződjön meg arról, hogy van hírlevele vagy rendszeres levelezése, amelyre az ügyfelek feliratkozhatnak. Ez lehetőséget ad arra, hogy elérjék őket még akkor is, ha egy ideje nem jártak az üzletben.

Jelenítse meg a releváns termékeket

Amikor az ügyfelek keresést végeznek, látniuk kell érdeklődésük szempontjából releváns termékeket. Ügyeljen arra, hogy ezek könnyen beláthatóak legyenek, mivel ezzel elősegítheti a navigációt az ügyfél számára.

Hozzon létre egy egyszerű fizetési folyamatot

Miután az ügyfelek döntöttek egy termékről, mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy gyorsan megkapja őket a pénztáron. A legjobb az egy kattintással történő fizetés lehetősége.

Ajánlat kívánságlistákat

Ha lehetőséget biztosít az elemek kívánságlistán történő mentésére, akkor az vonakodó ügyfelek fizető ügyfelekké válhatnak. Győződjön meg arról, hogy a kívánságlistákat könnyen hozzá lehet adni és vásárolni.

Adjon hozzá egy „Vásárlás folytatása” gombot

Ha az ügyfél rendelést kíván készíteni, de valami mást szeretne vásárolni, akkor ennek egyszerűen meg kell történnie, mint egyetlen kattintással. Ha lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bármikor folytathassák a vásárlást, növelheti bevételét.

Testreszabható termékek engedélyezése

Ha van lehetőség bizonyos termékek testreszabására, legyen az méret, szín vagy személyre szabott üzenet, engedje meg, hogy hangsúlyozzák. Ez az ügyfelek számára nagyobb ellenőrzést biztosít a végső vásárlás felett.

Csak alapvető információkat kérjen

A regisztrációs űrlapok kialakításakor az ügyfelektől csak a szükséges információkat kérje. Az emberek vonakodnak, ha túl sok információt kérnek.

Adja hozzá a Rich Snippet-hez

A gazdag kivonatok révén a keresési eredmények között több információ jelenhet meg az ügyfelek számára, például vélemények, termékárak és néhány egyéb fontos adat. Ez kitűnhet a tömegből.

A fenti tippeket követve a WooCommerce áruház valami igazán különlegesgé válik. Mindig tartsa szem előtt ezeket az ötleteket, hogy segítsen biztosítani a sikerét.

 

One thought on “Mire figyeljünk oda egy webáruház működtetésében?

  1. Hasznos tippek és gondolom, hogy ezek csak a felszíni és a marketingmunkák, de az igazi e-kereskedelmi művelet ennél mélyebb, különösen, ha a készlet, a biztonság és a fizetési kapuk kezelésére vonatkozik. De remek útbaigazítás az induláshoz. Kösz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük