Webáruház Készítés

Webáruház Készítés

Webáruház készítés: Azt tudjkuk, hogy miért szeretne valaki webáruházat készíttetni, ezen nincs mit ragozni 🙂

Nézzük a lényeget:

Mennyibe kerül egy WordPress webáruház készítés?

Amennyiben már van egy meglévő WordPress weboldala és kell kiegészíteni egy webáruház bővítménnyel ami jelen esetben a Woocommerce, akkor 40-100-120 ezer forint között áll meg a dolog.

Azért van ekkora árrés mert nem tudom előre milyen munkát kell végezni. Pontos árat csak akkor tudok mondani ha felmértem az igényeket.

Egy teljesen új webáruház a nulláról indulva is megállhat ebben az ártartományban. Ami alapból +költség az a jól kiválasztott domain név és a megfelelő tárhely. Ez hozzávetőlegesen 12-15 forint/év. A webáruház elkészülte után csak ezek a költségek maradnak évente.

 

Ajánlatkérés WordPress webáruház készítésre

Kérjen árajánlatot az űrlap kitöltésével. Amennyiben van meglévő weboldala kérem adja meg az oldal elérhetőségét is, hogy láthassam mire számíthatok.

Webáruház Készítés

Mennyi idő alatt készül el egy webáruház?

Álltalánosságban azt tudom mondani, hogy 5-10 munkanap az, amikor a webáruház a helyére kerül és minden üzemel.

Ennél persze lehet kevesebb vagy több idő is. Minden attól függ, mennyi idő alatt kapom meg az információkat, tartalmat.

Igen, a tartalmat. Én nem szoktam egyezkedni, hogy egy vagy öt oldal tartalom feltöltés van az árban. Biztosítok egy egy excel fájlt egy minta adattal ami alapján akár tízezer terméket is feltöltök az oldalra ha az ügyfélnek ez a kérése. (Variálható-változó termékeknél a termékfeltöltés egyedi megállapodás szerint történik)

Miért a Woocommerce?

Mert ha megfelelően van konfigurálva akkor gyors, esztétikus és szó szerint azt csinálunk vele amit csak akarunk.

De nézzök sorjában:

1. A Woocommerce költséghatékony 

Az árképzés az egyik nagyon gyakori szempont egy vadonatúj online áruházat nyitni szándékozó kiskereskedőnél. Számos e-kereskedelmi platform érhető el a piacon, mint például a Shopify, a Woocommerce, a Magento, a Big-commerce stb. Némelyikük meglehetősen drágák, és néhány közülük kevesebb befektetést igényel. Tehát, ha olyan e-kereskedelmi platformot keres, amely kiváló minőségű szolgáltatást nyújt alacsony költséggel, akkor a Woocommerce legyen az elsődleges választása egy online áruház felépítéséhez.

2. Kirakat testreszabása 

A kirakat alapvető szerepet játszik annak eldöntésében, hogy a látogatók megvásárolják-e az Ön termékeit, vagy vásárlás nélkül hagyják el webhelyét. Egy unalmas dizájnnal rendelkező optimalizálatlan üzlet növelheti a visszafordulási arányt. Ezért fontos, hogy olyan csábító kirakatot hozzunk létre, amely a webhely látogatóit fizető ügyfelekké tudja alakítani.

3. Fejleszthető beépített funkciók és bővítmények

Számos e-kereskedelmi platform kínál szolgáltatásokat az e-kereskedelmi webhelyek létrehozásához. De ami a Woocommerce-et illeti, megbízhatósága és rugalmassága minden típusú vállalkozás számára a legszélesebb körben használt e-kereskedelmi platformmá teszi. A Woocommerce prémium kiegészítőkkel rendelkezik, amelyek akkor használhatók, ha vállalkozása teljes potenciállal növekedni kezd.

  1. A Woocommerce áruház tulajdonosa elfogadhat fizetést a Stripe-on és a PayPal-on keresztül. Telepített fizetési átjárói lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy bankkártyával, hitelkártyával, banki átutalással és utánvéttel is fizessenek. Ha van másik fizetős fizetési átjárója, akkor telepítheti a woocommerce-be, hogy problémamentes legyen a vásárlási élménye.
  2. A Woocommerce fejlett beépített funkciói közé tartozik a több pénznem és a földrajzi helymeghatározás támogatása is. Speciális funkciója lehetővé teszi az üzlettulajdonosok számára, hogy automatikusan felismerjék a földrajzi helyzetet, ami megkönnyíti számukra a szállítási hely észlelését és az adók kiszámítását az ország irányelveitől függően. Ez a funkció a több országban működő vállalatok számára a legjobb. A Woocommetrce beépített pénznemekkel rendelkezik, amelyeken keresztül könnyen beállíthatja az alapértelmezett pénznemet.
  3. Beépített funkciói az oldal betöltési sebességét is csökkentik, így az ügyfeleknek nem kell újratölteni az oldalukat, miközben változtatásokat hajtanak végre, vagy új terméket tesznek a kosárba. A Woocommerce AJAX-ot használ a sebesség optimalizálására
  4. Funkciója olyan fejlett felügyeleti funkciókat is tartalmaz, mint a drag and drop fizetésfeldolgozás.
  5. Fizetett beépülő modulokat és bővítményeket is használhat, ha webhelye követelményei összetettebbé válnak.

4. Keresőbarát platform 

A SEO fontos szerepet játszik abban, hogy egy webhely a keresőmotor eredményoldalán szerepeljen. Ha online áruháza nagyobb forgalmat szeretne generálni a termékekre, akkor elengedhetetlen, hogy termékét és webhelyét a SERP-ben helyezze el.

A WooCommerce a WordPress kombinálásával megkönnyíti a vállalkozások számára termékeik rangsorolását. Mert a WordPress egy SEO-barát CMS-platform, amely automatikusan keresőbarát e-kereskedelmi platformmá teszi a woocommerce-t. Van néhány tipp, amelyek segíthetnek e-kereskedelmi webhelyének SEO optimalizálásához.

  • Az online áruházban található minden termékhez mellékelje a termékleírást
  • Mindig optimalizálja az oldal címét
  • Ne felejtse el felvenni a navigációs útvonalat, mivel ez segít a felhasználóknak és a Google-nak egyaránt
  • Tegye könnyűvé és egyszerűvé a webhelyen való navigációt minden komplikáció nélkül
  • Írjon meta leírást minden termékhez
  • Optimalizálja a képet úgy, hogy alternatív szöveget ad hozzá a képhez
  • Ne használja ugyanazt a tartalmat több oldalon
  • Használjon SEO beépülő modulokat, például a Yoast SEO-t, hogy ellenőrizze oldala és terméke teljesítményét

Webáruház Készítés